امروز : 9 فروردین 1403

✒در هفتمین روز هفته بسیج مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا شهرستان عباس آباد

کد خبر : 107233 4 آذر 1400
پ

با حضور موسوی امام جمعه شهرستان،همپا فرماندارشهرستان، فرماندهی نیروی انتظامی،جانشین فرماندهی سپاه شهرستان ،روسای ادارات کار و رفاه اجتماعی بهزیستی ،جهاد وتعدادی از سپاهیان و بسیجیان در روستای زیارت ور انجام پذیرفت. ‎

 ✔جانشین فرماندهی سپاه شهرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج مهمترین افتخارات بسیج در۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی را در صحنه بودن بسیجیان با اقتدار و بصیرت کامل بوده که مستکبرین جهان را به زانوی تسلیم در آورده است.

✔وی با اشاره به رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: به راستی اینها چه کسانی بودند. رزمندگانی که در دل شب بیدار می شدند و با ناله وگریه در دل شب خاضعانه خدا را عبادت و در دل روز به جنگ ابرقدرتان عالم می رفتند و با لبخند به دیدار معبود می شتافتند.

✔جانشین فرمانده سپاه خاطرنشان کرد:وقتی حمله ای صورت می گیرد دفاعی نیز باید در پی آن صورت گیرد،جوانان ما با بهره گیری از تعالیم ناب اسلامی و پیروری از ولی فقیه به دفاع از کشور خود پرداختند.حفظ و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کشور در دوران جنگ و اقدام‌های امنیتی در برابر هجمه‌های دشمنان از وظیفه‌های بسیج در سالهای گذشته بوده است.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس