امروز : 31 فروردین 1403

✒پیام همپا فرماندار شهرستان عباس آباد به مناسبت هفته بسیج مستضعفان

کد خبر : 107234 6 آذر 1400
پ

✔پنجم آذر ، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با دور اندیشی و آینده نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نسبت به رخدادهای فراروی انقلاب و حرکت عظیم ملت ایران شکل گرفت و امروز این شجره طیبه درخت تناوری است که توانسته با بهره گیری از نیروهای انقلابی و متعهد در صحنه های مختلف از حماسه آفرینی های دفاع مقدس تا عرصه سازندگی و عمران و آبادانی ایران اسلامی و مقابله با هجمه های دشمنان نقش بسزایی ایفا نماید. ‎

✔هفته مبارک بسیج مترادف با نام جوان مردانی است که عطر وجودشان عالمی را پرفروغ و مصفی می کنند. بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی و در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

✔بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته  در ملت‌های مسلمان، رشد کرده است و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره)، عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها و تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

✔بی تردید، اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور، در مقابل تمامی حوادث ، تهدیدات و ناملایماتی است که به جامعه شور ، نشاط و حیات می بخشد.

✔هفته گرامیداشت نیروهای بسیج مستضعفان، فرصت مغتنمی برای تجلیل از بزرگمردانی است که در طول تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی ایران خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از ارزشهای اسلامی و بنیان‌های میهن عزیزمان ایران  اسلامی صیانت می‌کنند.

✔پنجم آذر ، یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با دور اندیشی و آینده نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نسبت به رخدادهای فراروی انقلاب و حرکت عظیم ملت ایران شکل گرفت و امروز این شجره طیبه درخت تناوری است که توانسته با بهره گیری از نیروهای انقلابی و متعهد در صحنه های مختلف از حماسه آفرینی های دفاع مقدس تا عرصه سازندگی و عمران و آبادانی ایران اسلامی و مقابله با هجمه های دشمنان نقش بسزایی ایفا نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص و انقلابی به ویژه مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان عباس آباد تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق روز افزون از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس