En امروز : 28 فروردین 1403

شیرازی؛ سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری مازندران:

تحریم های خودساخته مانع رشد و پیشرفت است / اعتیاد و مواد مخدر ریشه و پایه بسیاری از جرائم است

کد خبر : 107246 6 آذر 1400فرهنگی
پ

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران که در جمع مدیران کل حوزه معاونت سخن می گفت؛ پاسخگویی شفاف به مردم را شرط مسئولیت پذیری خواند و افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب و کشورند و ما شأنی جز خدمتگزاری و کمک برای حل مشکلات آنان نداریم. ‎

علی شیرازی بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات برای کاهش مشکلات مردم به ویژه ظرفیت احزاب و تشکل های مردمی تاکید کرد و گفت: سه ماموریت مهم استاندار مازندران در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، سرقت و نزاع و خشونت باید مورد توجه قرار گیرد و برای کاهش جرائم خشن، راهکارهای فرهنگی و آموزشی در اولویت است. اگرچه برخورد قاطع و سخت با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی نیز به طور جد در دستور کار جامعه امنیتی استان قرار دارد.

وی تصریح نمود: می بایست کارگروه ویژه ای برای کاهش جرائم خشن در استان شکل بگیرد و همه دستگاه ها و تشکل ها کمک کنند و در این زمینه شهرداری ها هم پای کار بیایند.

شیرازی اعتیاد و مواد مخدر را ریشه و پایه بسیاری از جرائم اعلام کرد و گفت: در حوزه اعتیاد و کاهش آسیب های اجتماعی شهرداری ها باید به صورت جدی پای کار بیایند و به این حوزه کمک کنند.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران قاچاق کالا را ضد رونق تولید خواند و خواستار مقابله و مبارزه با قاچاق کالا شد و بر ساماندهی سریعتر اموال تملیکی در استان تاکید نمود .

شیرازی با انتقاد از تحریم های خودساخته در استان گفت : با وجود تحریمهای ظالمانه استکبار جهانی، در داخل کشور و استان نیز تحریمهای خودساخته مانع رشد و پیشرفت است .

وی بر اجرای دقیق سند جامع پدافند غیرعامل استان نیز تاکید کرد و گفت: همه زیرساختها برای مقابله با حملات سایبری فراهم شود و ارتقاء امنیت سیستم مورد توجه قرار گیرد.

شیرازی با اشاره به ضرورت همدلی ، همکاری و همفکری در راستای آرامش و ارتقاء امنیت در استان گفت: خیرخواهی و حمایت معنوی برای انجام تکلیف و وظایف و استفاده از ظرفیت مردمی مورد انتظار ماست و در این زمینه اخلاق در راس امور است.

در این نشست مدیران کل حوزه معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی به بیان نظرات و برنامه های مهم حوزه خود پرداختند و برای همکاری همه جانبه با سرپرست جدید معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اعلام آمادگی نمودند .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری