امروز : 9 فروردین 1403

معاون عمرانی فرماندار خبر داد :

بازنگری طرح هادی دو روستا بخش سرخ رود

کد خبر : 107265 7 آذر 1400
پ

فاضلی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری محمودآباد: بازنگری طرح هادی روستاهای اسلام محله و افرا سرا در دست بررسی و اقدام است. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد جلسه بازنگری طرح هادی روستاهای بخش سرخ رود پیش از ظهر امروز یک شنبه 7 آذر به ریاست جمال فاضلی معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و با حضور امین رنجکش بخشدار سرخ رود و مشایخ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای اسلام محله و افراسرا در محل فرمانداری برگزار شد.

جمال فاضلی معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری در پایان این جلسه به خبرنگار ما گفت: بازنگری طرح هادی روستاهای اسلام محله و افرا سرا از سال 97 در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران مطرح بوده و طرحی که مشاور اداره کل طراحی کرده بود به رضایت شوراها و اهالی روستاهای فوق الذکر نبوده و طرح مجدداً جهت اصلاح و بازنگری در اداره کل در حال پیگیری می باشد.

وی گفت: اهالی روستا خواستار کاهش و اصلاح حریم رودخانه و ورودی روستای اسلام محله شدند که مقرر گردید از اداره راهداری و حمل نقل جاده ای استعلام لازم بعمل آید.

وی افزود: بنا به اظهار برخی از اهالی روستای اسلام محله ورودی اصلی این روستا از افراسرا  نبوده و ورودی دیگری دارد که مصوب شد از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مجدداً استعلام گرفته شود.

اشتراک گذاری