En امروز : 4 اردیبهشت 1403

به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت:

استاندار مازندران از مرکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی معلولین ذهنی فردوس ساری بازدید کرد / از حقوق افراد دارای معلولیت استان با برنامه ویژه حمایت می کنیم

کد خبر : 107411 13 آذر 1400فرهنگی
پ

استاندارمازندران در حاشیه این بازدید بر افزایش همکاری از سوی خیرین، سمن ها و دستگاه ها در جهت رفع مشکلات و موانع افراد دارای معلولیت تاکید کرد و گفت: از حقوق افراد دارای معلولیت استان با برنامه ویژه حمایت می کنیم. ‎

سید محمود حسینی پور، مقام عالی دولت درمازندران با همراهی محبی، مدیرکل حوزه استاندار، گوهردهی، مدیر کل بهزیستی استان، رضایی، فرماندار مرکز استان و رجبی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت از مرکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی معلولین ذهنی فردوس ساری بازدید و از زحمات پرسنل این مرکز قدردانی کرد.

استاندارمازندران در حاشیه این بازدید بر افزایش همکاری از سوی خیرین، سمن ها و دستگاه ها در جهت رفع مشکلات و موانع افراد دارای معلولیت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه حمایت و نگهداری از این افراد عملی نیکو و برخوردار از اجر و پاداش معنوی و اخروی است، عنوان کرد: رسیدگی به افراد دارای معلولیت، نیازمند روحیه و انگیزه بالا است و با تمام تنگناها و مشکلاتی که وجود دارد باید به دنبال ارائه خدمات بهتر و بیشتر به این عزیزان باشیم.

حسینی پور در این دیدار پای سخنان و مشکلات مدیر وپرسنل این مرکز نگهداری نشست و دستورات لازم را جهت رفع مسایل آنان صادر کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری