En امروز : 10 فروردین 1403

کریمی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد؛

دعوت گسترده از خبازان استان برای دریافت تسهیلات نوسازی؛ بهسازی و سرمایه در گردش

کد خبر : 107421 14 آذر 1400
پ

کریمی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ضمن تشریح وضعیت پرداخت تسهیلات نوسازی ، بهسازی و سرمایه در گردش به واحدهای خبازی استان گفت ؛ تا کنون ۳۷۳ خباز از بانک سپه تسهیلات دریافت کردند که در مجموع ۱۸۸ هزار و ۳۸۰ میلیون ریال از اعتبارات پیش بینی شده در این بخش جذب گردید. ‎

کریمی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری در جلسه ای که با حضور ابراهیمی مدیریت امور شعب بانک سپه استان و وفایی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان و جمعی از نمایندگان فرمانداری و اتحادیه های خبازان استان در محل استانداری برگزار شد ضمن تشریح وضعیت پرداخت تسهیلات نوسازی ، بهسازی و سرمایه در گردش به واحدهای خبازی استان گفت ؛ تا کنون ۳۷۳ خباز از بانک سپه تسهیلات دریافت کردند که در مجموع ۱۸۸ هزار و ۳۸۰ میلیون ریال از اعتبارات پیش بینی شده در این بخش جذب گردید.
کریمی با تاکید بر بررسی مجدانه و اهتمام کلیه فرمانداریها؛ اتحادیه های خبازان و شعب بانک سپه در خصوص تسریع در جذب اعتبارات این بخش و هدایت این اعتبارات به سمت تجهیز واحدهای خبازی با اولویت دوگانه سوز کردن و برخورداری از موتور برق گفت؛ ضرورت دارد تمامی بخش های مرتبط نسبت به اطلاع رسانی دقیق و وسیع به خبازان جهت برخورداری از این بسته حمایتی دولت اقدام نمایند.
مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری تصریح کرد؛ طی توافقات انجام شده قبول ضمانت های زنجیره ای و معرفی تنها یک ضامن برای دریافت تسهیلات از جمله شرایط ویژه برای تسهیل در اخذ وام های منظور است.
کریمی ضمن تشکر از همراهی بانک سپه در اهتمام مجدانه در پرداخت تسهیلات گفت: فرمانداران و اتحادیه های خبازان در صورت بروز هر گونه موانع و عدم اجرای توافقات حاصله در جلسات توسط شعب بانکهای سپه موارد را به سرپرستی بانک سپه استان و اداره کل غله و خدمات بازرگانی منعکس نمایند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری