En امروز : 31 فروردین 1403

استاندار مازندران:

دستگاه های نظارتی و اجرایی ضامن امنیت سرمایه گذاری در استان باشند

کد خبر : 107424 14 آذر 1400فرهنگی
پ

مدیر کل بازرس کل استان مازندران همراه با معاونین و مدیران این اداره کل با استاندار مازندران دیدار کردند / حسینی پور در این دیدار؛ جایگاه بازرسی کل در حسن جریان امور و مبارزه با فساد را ویژه دانست و افزود: خدمات بازرسی کل، موجب ارتقای سلامت اداری کشور شده است. ‎

 

مدیر کل بازرس کل استان مازندران همراه با معاونین و مدیران این اداره کل با استاندار مازندران دیدار کردند.

استاندار مازندران در این دیدار ضمن تشکر از مدیران بازرسی کل استان مازندران و خدا قوت به پرسنل خدوم این اداره کل، جایگاه بازرسی کل در حسن جریان امور و مبارزه با فساد را ویژه دانست و افزود: خدمات بازرسی کل موجب ارتقای سلامت اداری کشور شده است.

سید محمود حسینی پور ضمن تقدیر از اداره کل بازرسی استان مازندران در برخورد با مفسدین و متخلفین، گفت: برای مبارزه با مافیای فساد و شکستن گردن گردن کلفت های فساد و ظلم به مردم در کنار شما هستیم.

استاندار مازندران با تاکید بر لزوم تأمین امنیت سرمایه‌گذاری در استان، از همراهی بازرسی کل استان در این خصوص تشکر کرد و گفت: بازرسی کل باید پشتوانه و پشتیبان سرمایه‌گذاری و توسعه همه جانبه استان باشد تا همگی در کنار یکدیگر بتوانیم، امنیت کامل روانی و اقتصادی را برای سرمایه‌گذاری در استان تعریف و تامین کنیم.

حسینی پور با تاکید بر تقدم امر پیشگیری در مقابله با تخلفات و نظارت، گفت: باید اصل را در نظارت ها بر پیشگیری بنا نهیم و مدیران بدانند که بازرسی کل هدفش دست گیری است و نه مچ گیری، لذا باید قبل از وقوع تخلف و فساد؛ بازرسی کل استان به موقع و هوشمندانه ورود کرده و دستگاه اجرایی نیز مشفقانه همراهی و همکاری کنند.

حسینی پور از بازرسی کل استان مازندران خواست تا همانگونه که نسبت به برخورد با متخلفین و مفسدین قاطع و توانمند عمل می‌کنند، نسبت به معرفی و تشویق مدیران پاک دست، سالم و کارآمد و معرفی آنها به مردم نیز برنامه‌ریزی نماید.

مقام عالی دولت در مازندران؛ همدلی و همکاری قوای کشور منجمله قوه قضائیه و دولت را رمز عبور از مشکلات و کمک به مردم دانست و افزود: مردم باید بدانند که دستگاه اجرایی و استانداری به همراه دستگاه نظارتی و بازرسی کل، حامی منافع آنها و مدافع حقوق شان هستند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه اسدی مدیرکل بازرسی کل استان مازندران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکردی مدیران استان در حوزه های تخصصی، گزارشی از موانع پیش روی توسعه اقتصادی و راه حل های پیشنهادی برای سرمایه گذاری در استان ارائه داد.

در پایان این نشست نیز مدیرکل بازرسی استان با اهدای گزارش جامع مکتوب "چالش ها و آسیب های کلان استان مازندران" به استاندار، از همکاری همه جانبه این سازمان با نماینده عالی دولت در استان خبر داد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری