امروز : 29 فروردین 1403

دهه فجر

 برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان سوادکوه

کد خبر : 108482 27 دی 1400
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه ، جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با حضور طالبی فرماندار شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه پل سفید، جانشین فرماندهی سپاه و اعضای این ستاد برگزار شد. فرماندار شهرستان در این جلسه با تبریک پیشاپیش ایام دهه فجر به تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها در دنیا اشاره کرد و افزود: اصل اسلامیت و جمهوریت دو رکن اساسی و از مهمترین تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها است که این دو اصل در کنار هم تعالی و بالندگی را برای کشور به همراه داشته و خواهد داشت. ‎

برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان سوادکوه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه ، جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با حضور طالبی فرماندار شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه پل سفید، جانشین فرماندهی سپاه و اعضای این ستاد برگزار شد.
فرماندار شهرستان در این جلسه با تبریک پیشاپیش ایام دهه فجر به تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها در دنیا اشاره کرد و افزود: اصل اسلامیت و جمهوریت دو رکن اساسی و از مهمترین تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها است که این دو اصل در کنار هم تعالی و بالندگی را برای کشور به همراه داشته و خواهد داشت.
عین الله طالبی در ادامه با اشاره به انعکاس عملکرد دستگاه های اجرایی برای افکار عمومی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی موظفند عملکرد اقدامات در طی سال های بعد انقلاب را در دهه فجر برای مردم تشریح نمایند.
وی در ادامه بر برگزاری با شکوه برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید نمود

اشتراک گذاری
پیوند ها