امروز : 30 فروردین 1403

فرماندار مرکز استان مازندران:

برای نیل به اهداف در گام دوم انقلاب به مدیران مسئله‌شناس، توسعه‌خواه و ارزشی نیاز داریم/ بدنبال ایجاد امید و کرامت شهری هستیم

کد خبر : 108546 28 دی 1400
پ

عصر امروز طی مراسمی با حضور آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، حسینی پور استاندار ، زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، کریمی دادستان مرکز استان، اعضای شورای تامین و اداری مرکز استان و جمعی از مسئولان شهری و استانی، مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید ساری برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری،

محمدعلی نوبخت در این مراسم با بیان اینکه اصول ما در مدیریت با مبانی سیاسی و فلسفه اسلامی و فقه شیعه تطبیق دارد، گفت: در این راستا خداباوری، خدامحوری، عدالت، برابری، انصاف و مردم داری و ولایتمداری، شرط اصلی و مشروعیت بخش است.

 

وی با اشاره به سخنان استاندار مازندارن، اظهار کرد:  نقشه راه برای ما ترسیم شده است، الگو و روش ما برای توسعه مرکز استان همان روش و چارچوب نظری و نقشه ای است که استاندار برای فرمانداران مشخص کرده اند.

 

فرماندار مرکز مازندران در ادامه افزود: ما برای اجرایی کردن این نقشه 9 کلید واژه را تعریف کرده‌ایم که عبارتند از : معنویت، عقلانیت و عدالت به عنوان الگوی ما، و سه اصل رضایت، رفاه و معنا، که معنا را از قرآن، صحیفه سجادیه رساله حقوق امام سجاد(ع)، منویات رهبری و وصیت نامه الهی سیاسی امام راحل و مبانی گام دوم انقلاب بر می‌گیریم که به ما خودشکوفایی و آرامش می‌دهد.

 

نوبخت با بیان اینکه معنا به ما آرامش می دهد، به ما قدرت می دهد تا در میدان باشیم؛ اما  ایجاد رضایت مبتنی بر قانون گرایی ممکن می‌شود، تصریح کرد: قانون اساسی و برنامه توسعه ششم که اکنون در آستانه ورود به برنامه توسعه هفتم هستیم، سند چشم انداز، نظام بودجه ریزی، قانون گرایی برای ما ایجاد رضایت می کند؛ قانون رابطه بین ، واضعان، هادیان، قاضیان و مجریان را معلوم می کند و دیگر تداخل مغفول می‌شود و لذا اینجا است که مردم احساس رضایت می کنند.

 

فرماندار مرکز مازندران با تاکید بر اینکه وقتی مامن و پناهگاه قانون شود اینجا است که مردم احساس رضایت و آرامش می کنند، افزود:  همان یک کلمه –قانون- است که می تواند آرامش، آسایش، زیست مسالمت آمیز، مدارا، رواداری، آبادانی و توسعه را به ارمغان بیاورد.

 

نوبخت در ادامه عنوان کرد:  اما رفاه چگونه ایجاد می‌شود، وقتی معنا و رضایت فراهم شود، اینجا است که موضوع رفاه مطرح می شود؛ رفاه با حرکت تلازم دارد؛ موضوع حرکت، مبدا و مقصد حرکت و فاعل حرکت همان نکاتی است که استاندار ولایی به عنوان نقشه راه به ما توصیه کرده اند و قطعا تحقق این موارد نیازمند یک  مدیر در میدان است.

 

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با بیان اینکه  در گام دوم انقلاب و دهه پنجم، برای نیل به اهدافمان به مدیران مسئله‌شناس و توسعه‌خواه نیاز داریم ، افزود:  تلاش می‌کنیم این 9 کلیدواژه را بر اساس نقشه راه، مبتنی بر همدلی، همگرایی، هم افزایی، هم بختی، هم پذیری و هم شنوی به سمت شهری خلاق، شهری معنوی، شهری امیدآفرین پیش برویم.

 

فرماندار مرکز مازندران با اشاره به اینکه نکته مورد تاکید ریاست جمهور و استاندار مازندران، تاسیس امید است، خاطرنشان کرد: امروز بنا داریم با همت همه گروه ها، سلیقه‌ها، جریان ها، دانشگاهیان و علماء، با ایجاد امید کرامت شهری را فراهم کنیم.

نوبخت در پایان افزود:  شعار ما برای ایجاد امید و کرامت شهری، مدیریت کارآمد، بخش خصوصی همراه و جامعه همکار است؛ 3 هزار و 250 کیلومتر مربع مساحت شهرستان ساری، 504 هزار و 297 نفر جمعیت می طلبد تا توزیع صحیح قدرت، ثروت، کرامت و منزلت تحقق یابد و برای رسیدن به توسعه نیازمند توافق، تفاهم، اجماع و اشتراک نظر می‌باشیم.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها