امروز : 5 اردیبهشت 1403

بازدید شهرک صنعتی رینه

بازدید شهرک صنعتی رینه

کد خبر : 108629 2 بهمن 1400
پ

سید عباس حسینی" سرپرست فرمانداری ویژه آمل به همراه خسروی شهردار رینه ، از چند واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی بازدید کرد. ‎

سید عباس حسینی" سرپرست فرمانداری ویژه آمل به همراه خسروی شهردار رینه ، از چند واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی بازدید کرد..

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل:

"سید عباس حسینی " سرپرست فرمانداری ویژه  شهرستان آمل بهمراه  شهردار رینه وجمعی از مسئولین وکارشناسان از چند واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی رینه بازدید نمود.

حسینی در این بازدید گفت:مدیریت خوب و استفاده از نیروی توانمند را می توان از جمله عوامل موفقیت یک مجموعه برشمرد.اگر واحدهای تولیدی، اراده و توان داشته باشند قطعا و به طور جد از سوی مسئولان مورد حمایت واقع خواهند شد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان در این بازدید بیان داشت: فعالیت هرچه بیشتر واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی می تواند در جهت شکوفائی اقتصادی و تحقق شعار سال باشد.

وی با تاکید بر تعامل وحمایت دستگاههای اجرایی وبانک ها از جریان تولید افزود: اولویت اصلی مجموعه مدیریت شهرستان، حمایت همه جانبه از بخش تولید و اشتغال است ، همواره در خدمت تلاشگران عرصه تولید باقی خواهد ماند، در این راستا از هرگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار  در ادامه ،از بخشهای مختلف کارخانه ها بازدید و از دست اندرکاران آن قدر دانی کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها