امروز : 31 فروردین 1403

♦️👈🏽برگزاری جلسه ستاد مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا در شهرستان کلاردشت

کد خبر : 108639 2 بهمن 1400
پ

✍🏻به گزارش روابط عمومی فرمانداری » 📩 بر اساس دعوتنامه فرمانداری جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان کلاردشت به ریاست مسعود وکیلی معاونت فرمانداری شهرستان کلاردشت با دبیری مدیریت شبکه بهداشت و درمان و با حضور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از روسای ادارات در روز شنبه مورخ2/11/1400 رأس ساعت 11:30 صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در محل فرمانداری برگزار گردید . ‎

 

✅در این جلسه مسعود وکیلی معاون فرماندار شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری  و مقابله با بیماری کرونا درسطح شهرستان کلاردشت  بر ضرورت انسجام همگانی در ادامه راه تاکید کرد. وی با بیان اینکه آنچه در ستاد کرونا در قالب پروتکل و دستورالعمل مصوب می‌شود، لازم الاجراست و همه باید این ضوابط را رعایت کنند ، وی گفت : عدم تزریق واکسن کرونا در تعدادی از افراد قابل قبول نیست و با کارمندان و کارکنان اداراتی که بی تفاوت در موضوع واکسن کرونا باشند برخورد خواهد شد .
♻️در ادامه جلسه نیز دکتر  سلیمانپور مدیر محترم  شبکه بهداشت و درمان کلاردشت گزارشی از وضعیت بیماری کرونا  در شهرستان ارائه دادند و در پایان جلسه نیز مواردی در جهت کنترل و پیشگیری از بیماری کووید19  به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
پیوند ها