امروز : 10 فروردین 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

جلسه هم اندیشی بانوان کارآفرین شهرستان بابلسر

کد خبر : 108699 4 بهمن 1400
پ

جلسه هم اندیشی بانوان کارآفرین شهرستان بابلسر با حضور دکتر سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران،در فرمانداری شهرستان بابلسر برگزارشد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛جلسه هم اندیشی بانوان کارآفرین شهرستان بابلسر با حضور دکتر سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران، محمودی چراتی معاون سیاسی فرماندار بابلسرو بانوان کارآفرین با موضوع  بحث و بررسی پیرامون مسائل و مشکلات زنان کارآفرین، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

دکتر سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران در این جلسه گفت: حضور زنان فعال اقتصادی و کارآفرین  در عرصه های اقتصادی و اجتماعی منجر به بالا رفتن مهارت و اعتماد به نفس آنان خواهد شد و همچنین فرصت مغتنمی در جهت کمک به وضعیت معیشتی و همچنین  حفظ کرامت خانواده خواهد بود.

وی با اشاره به نقش موثر بانوان کارآفرین در توسعه و تحول کشور اظهار داشت ازآنجا‌یی که بخش بزرگی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند، فعالیت‌های این قشر در زمینه کارآفرینی، می‌تواند محرک مؤثری برای رشد و توسعه اقتصادی کشور باشد.

دکتر قاسمی طوسی با تاکید برشناسایی مسائل و مشکلات حوزه کارآفرینان بیان داشت که رفع مشکلات و معضلات این قشر در توسعه اقتصاد و اشتغال زایی اثربخش خواهد بود.

مدیرکل امور زنان وخانواده با اشاره به استفاده از ظرفیت و پتانسیل بابلسر بعنوان شهر گردشگری در ایجاد نمایشگاه دائمی برای عرضه و فروش محصولات بانوان کارآفرین، خواستار همکاری لازم و مطلوب دستگاههای ذیربط شد.

در ادامه این جلسه،اعضاء درخصوص فعالیتهای انجام شده، مشکلات و موانع جهت استقرارو فروش محصولات بانوان کار آفرین وهمچنین ابزارهای حمایتی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها