امروز : 6 اردیبهشت 1403

با حضور سید سیدمحمود حسینی پور،استاندار مازندران،احمد توکلی به عنوان سرپرست فرمانداری نور منصوب شد

طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، نماینده عالی دولت در مازندران، احمد توکلی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نور منصوب و در مراسمی با حضور استاندار، امام جمعه نور، مشاور و دستیار ویژه استاندار، مدیرکل حوزه استاندار و اعضاء شورای اداری این شهرستان معارفه شد.

کد خبر : 110219 15 اسفند 1400
پ

طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، نماینده عالی دولت در مازندران، احمد توکلی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نور منصوب و در مراسمی با حضور استاندار، امام جمعه نور، مشاور و دستیار ویژه استاندار، مدیرکل حوزه استاندار و اعضاء شورای اداری این شهرستان معارفه شد. ‎

 

استاندار مازندران در مراسم معارفه فرماندار نور،با بیان اینکه امروز کشور ما به برکت آموزه های حضرت امام خمینی ( ره ) و شهدا و ولایت مقام معظم رهبری به عنوان یک ابر قدرت در منطقه و دنیا نقش آفرینی می کند، خاطر نشان کرد: امروز در دولت مردمی که از نگاه مردم دولتی جهادی و بسیار قوی است، انشاالله با پای کار آمدن نیروهای انقلاب و از نسل حاج قاسم سلیمانی این جبهه را در راستای تقویت بخش های مختلف بویژه جبهه اقتصادی فتح کنیم.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ شهید از شهرستان نور تقدیم انقلاب شد، اظهار داشت: خدمت انقلابی به معنای انجام کار بدون منت برای مردم است.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به اینکه نباید برای مردم فخر فروشی کنیم و در برابر مردم و مطالبات آن ها باید متواضع و پیگیر باشیم، افزود: با برنامه ریزی راهبردی و راهبری فرماندار و کمک مسوولین باید شاهد تحول اساسی در مباحث اقتصادی شهرستان نور باشیم.

حسینی پور با بیان اینکه ما ظرفیت ها و مزیت های بسیار خوبی در شهرستان نور داریم، بیان داشت: روستاها در شهرستان نور در موضوعات مختلف ازجمله کشاورزی، باغداری، دامپروری و گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است.

استاندار مازندران در ادامه گفت: فرماندار باید با بهره گیری از نخبگان، مدیران و بزرگان شهرستان که ظرفیت عظیمی دارند سند آمایش اقتصادی را تدوین کند.

وی افزود: امروز شهرستان نور در مقصد گردشگری به عنوان یکی از بهترین شهرستان های استان قرار گرفته و طبیعت منحصر به فرد شهرستان می تواند در کریدور شرق به غرب استان به عنوان محور اصلی گردشگری قرار گیرد.

حسینی پور با بیان اینکه شهرستان نور باید زیرساخت ها را برای پذیرش گردشگران خارجی آماده کند، عنوان کرد: امروزه در حال تقویت رابطه با کشورهای اوراسیا هستیم و در آینده نزدیک راه دریایی و هوایی باز خواهد شد.

وی به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: ایشان چند سال قبل در سفر به استان مازندران فرمودند استانی که دریا و جنگل دارد مفهومی ندارد که بیکار و فقیر داشته باشد.

حسینی پور، بیان داشت: امید است، در وحدت، همدلی و همگرایی بتوانید قدم های بزرگی بردارید و اتفاقات خوبی انشاالله در شهرستان رقم خواهد خورد.

استاندار مازندران گفت: به زودی بیمارستان فوق تخصصی ۵۰۰ تختخوابی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در غرب مازندران احداث می شود.
حسینی پور افزود : حوزه بهداشت و درمان در غرب مازندران عقب تر از شرق استان است و در این راستا نیاز به تقویت آن با ساخت این بیمارستان فوق تخصصی است.
وی ادامه داد: با بهره برداری از این بیمارستان، نیاز های درمانی مردم منطقه رفع خواهد شد و دیگر شاهد عزیمت به دیگر مناطق نخواهیم بود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها