En امروز : 30 فروردین 1403

در پی دستور استاندار مازندران، صورت پذیرفت؛

حضور میدانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران در نوار ساحلی

کد خبر : 112619 4 خرداد 1401فرهنگی
پ

در پی دستور استاندار مازندران به سازمان همیاری شهرداری استان برای ساماندهی سواحل، جبار فرجی؛ مدیرعامل این سازمان، در گام نخست با هیات همراه، برای بررسی این موضوع از خط ساحلی غرب استان بازدید کرد. ‎

در پی تاکیدات ویژه رییس جمهور در خصوص بهره برداری مطلوب‌تر از ظرفیت‌های عظیم ایران اسلامی در حوزه گردشگری و تشویق دستگاه‌های مرتبط و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای ارتقای این حوزه و ایجاد انگیزه بیشتر برای فعالان حوزه بخش گردشگری، استاندار مازندران دستور داد، سازمان همیاری شهرداری‌های استان به عنوان مسئول ساماندهی سواحل با برنامه وارد این میدان مهم شود.

در همین راستا جبار فرجی؛ مدیرعامل این سازمان، در گام نخست با هیات همراه، برای بررسی این موضوع از خط ساحلی غرب استان بازدید کرد.

در این حضور میدانی و در روز نخست، فرجی از سواحل فریدونکنار، بابلسر، سرخرود و محمودآباد دیدن کرد و ضمن گفتگو با فرمانداران، شهرداران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، در جریان مشکلات، موانع و پیشنهادهای این حوزه قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان با تاکید بر اینکه گردشگری می‌تواند حلقه مفقوده توسعه استان مازندران باشد، از تلاش های دستگاه‌های مرتبط با این امر تقدیر نمود و علت عدم استفاده بهینه از ظرفیت‌های فراوان این حوزه در استان را، قرائت‌‌های متفاوت از قوانین مصوب در حوزه گردشگری دانست.

فرجی، دستور استاندار مبنی بر مدون کردن قوانین حوزه گردشگری و تشکیل یک کار گروه ویژه با مدیریت سازمان همیاری شهرداری‌های استان را، گام بلندی در جهت تحقق اهداف توسعه‌ای استان برشمرد و تاکید کرد، موانع موجود، با هم‌اندیشی و تعامل همه دستگاه‌های مرتبط و نیز نخبگان استان، انشاالله برطرف خواهد شد.

فرجی ابراز امیدواری کرد که با مد نظر قرار دادن سه سرفصل؛ بررسی اقدامات انجام شده و زیرساخت‌های موجود، ارائه پیشنهادها و طرح‌های اجرایی مرتبط و شناسایی معضلات و راهکارها، منطبق با طرح آمایش سرزمینی استان، در کمترین زمان ممکن، به اهداف مدنظر عالیه استاندار مازندران دست یابیم.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری