En امروز : 30 فروردین 1403

استاندار: خدمت بی منت، مسیری است که شهدا طی کردند / ملت ایران پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌ است

کد خبر : 112650 5 خرداد 1401فرهنگی
پ

استاندار مازندران گفت: پیام امروز شهدا به همگان واضح و صریح است و همه باید در مسیری که آنها طی کردند و مسیر خدمت بی‌منت به مردم است تلاش و کوشش کنیم و کوتاهی در این زمینه خیانت به خون شهدا است. ‎

سید محمود حسینی پور روز پنجشنبه در آیین تدفین پیکر یکی از شهدای گمنام در محوطه استانداری مازندران افزود: اگر مسئولی به دنبال فخر فروشی به مردم یا خیانت در بیت المال باشد که منشا فساد اداری محسوب می شود، در قبال خون شهدا که برای حفظ انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند مسئول است و در واقع به  شهدا خیانت کرده است.

وی ادامه داد: هشت شهید گمنامی که این روزها مهمان مردم مازندران هستند و طی این روزها مراسم استقبال، تشییع و تدفین آنها در استان برگزار شده است با رجعت خود به نوعی رجعت به ارزش های انقلاب را به ما یادآور شده اند و می بایست در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

استاندار مازندران گفت: کشورهای مستکبر با محاصره اقتصادی به دنبال ضربه زدن و به زانو درآوردن ملت ایران هستند، اما ملت ایران در مقابل این محاصره ها کوتاه نمی آید و اکنون در کنار این شهدا به آنها اعلام می کنیم که ملت ایران پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌ است.

وی تاکید کرد: امروز مسئولان با کار و فعالیت جهادی خود باید آخرین خاکریز جنگ دشمنان را فتح کنند و این کار با رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم می تواند محقق شود که رویکرد رییس جمهور و دیگر مسئولان قوا است.

حسینی پور گفت: مسوولان بدانند و می بایست با اجرای دقیق سیاست های نظام که  رهبری نیز در فرمایشات دیروزشان به آن اشاره کردند و گفتند "اگر هر مسئولی کار خود را بدرستی انجام دهد مشکلات برطرف می شود "می توانند در رفع این مشکلات کمک کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران با قدردانی از حضور پرشور مردم ساری در مراسم تشیع پیکر شهیدان، افزود: حضور شهید گمنام در این مکان از جمله خواسته های دیرینه کارمندان استانداری بود و امروز ورودی محوطه استانداری به حضور این شهید خوشنام وطن مزین شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم میزبان خوبی برای این شهید خوشنام وطن باشیم، شهیدی که نمی دانیم از کدام دیار است، شاید از همین  دیار مازندران باشد و امروز همه شهروندان ساری پدران، مادران، خواهران و برادران این شهید هستند و بخوبی از او میزبانی خواهند کرد.

استاندار مازندران گفت: امروز پرچم پرافتخار این شهید بالا است و امیدواریم به برکت وجود این شهید خوشنام و همانند شهدا که برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از جان گذشتند برای صیانت از این انقلاب پای کار باشیم و تلاش کنیم.

امروز پیکر سه شهید گمنام در شهر ساری تشییع شد که این  شهدا در محوطه استانداری، اداره کل ورزش و جوانان مازندران و دانشگاه پیام نور ساری به خاک سپرده شدند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری