En امروز : 10 فروردین 1403

برنامه ریزی های لازم سفر استاندار و مدیران به گلوگاه انجام شد / بررسی مشکلات، محرومیت ها، نظام مسائل و پیش بینی اعتبارات در جلسه هماهنگی

کد خبر : 112653 5 خرداد 1401فرهنگی
پ

جلسه هماهنگی سفر استاندار مازندران به گلوگاه برای بررسی مشکلات و محرومیت های منطقه، نظام مسائل شهرستان و پیش بینی اعتبارات لازم برای بخش های مختلف به ریاست ثلاثی، مشاور و دستیار ویژه استاندار برگزار شد. ‎

 

جلسه هماهنگی سفر استاندار مازندران به گلوگاه برای بررسی مشکلات و محرومیت های منطقه، نظام مسائل شهرستان و پیش بینی اعتبارات لازم برای بخش های مختلف به ریاست ثلاثی، مشاور و دستیار ویژه استاندار و با حضور مدیران ستادی استانداری، مدیران دستگاه های اجرایی، فرماندار و مدیران شهرستان گلوگاه برگزار شد و جمع بندی لازم صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران در تداوم سفرهای شهرستانی و منطقه ای مقام عالی دولت در استان، جلسه هماهنگی سفر یک روزه استاندار مازندران به شهرستان گلوگاه بویژه روستاها و مناطق محروم این شهرستان به ریاست احمد ثلاثی، مشاور و دستیار ویژه استاندار برگزار شد.

در این نشست مسائل مختلف شهرستان، مشکلات زیرساختی و عمرانی و اقتصادی، موضوع راه ها، مراکز درمانی، کشاورزی، صنعت و تولید، اشتغال و نظایر آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه همچنین؛ محرومیت های شهرستان گلوگاه در حوزه های مختلف و نظام مسائل این شهرستان با حضور مدیران متولی استانی و شهرستانی بطور جامع احصا شد.

بررسی توانمندی و میزان کمک هر دستگاه با توجه به ماموریت ها و وظایف آن در راستای رفع محرومیت ها و اعتبارات لازم برای رفع مشکلات هر بخش بررسی و جمع بندی شد.

سید محمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران در سفری یک روزه؛ فردا جمعه 6 خرداد 1401 به شهرستان گلوگاه سفر می کند.

بازدید از پروژه های نیمه کاره و کلیه روستاهای شهرستان توسط استاندار، معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی، دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان گلوگاه، حضور در جلسه شورای اداری شهرستان و نشست خبری در پایان سفر یک روزه در دستور کار این سفر قرار دارد.

لازم به ذکر است؛ جلسه شورای اداری با حضور مدیران کل استان برگزار می شود و راه اندازی میز خدمت توسط معاونین مدیرکل در ادارات شهرستانی صورت می گیرد.

حدود 50 مدیرکل استان به تناسب ماموریت های ذاتی دستگاه متبوع در روستاها و مناطق شهرستان گلوگاه حضور پیدا می کنند و ضمن بررسی مشکلات و مسائل اصلی شهرستان را احصاء و پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی می کنند.

بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی شهرستان به ویژه مسائل دکل بندان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، بررسی مسائل و مشکلات شهرگلوگاه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، بررسی مسائل و مشکلات واحد های تولیدی، صنعتی و اقتصادی و بازار و ... با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و بررسی مسائل بخش های مختلف حوزه کشاورزی، گردشگری، فرهنگی، بانوان و خانواده و ... با حضور مدیران متولی این بخش ها از دیگر برنامه های این سفر است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری