امروز : 10 فروردین 1403

تاکید سرپرست فرمانداری رامسر برخدمت رسانی و کارگشایی مردم

کد خبر : 113320 28 خرداد 1401
پ

جلسه شورای اداری شهرستان رامسر باحضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران برگزارشد.... ‎

 

سرپرست فرمانداری رامسر، در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه اقتصاد رامسر به گردشگری گره خورده است اما باید به کشاورزی و صنعت توجه ویژه شود گفت : نباید صرفا اقتصاد تک بعدی در شهرستان داشته باشیم چرا‌که در کرونا دیدیم آسیب های زیادی به اقتصاد مردم رامسر وارد شد.

 

ابراهیم شیرودعشوریان افزود: قوانین و تبصره ها و ماده ها در کشو های مدیران قرار دارد که اگر مدیر توانمند باشد نگرش خدمت و راه اندازی کار مردم را از کشو میز خود درخواهد آورد تا مشکلات مردم حل شود

 

وی با بیان اینکه بخشی از گره کار مردم عدم تعاملات بین ادارات است گفت: مدیران باید در میدان باشند و هفته ای یکبار به استان بروند و اتاق به اتاق ادارات کل را برای حل و فصل کارهای شهرستان طی کنند

 

عشوریان گفت: مدیر اگر فعالیت می کند باید حتما با اصحاب رسانه جلسه بگذارند و کتبی و مجازی به مردم اطلاع دهند 

 

وی با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب در ادارات و سازمان ها و نهادها باید جدی گرفته شود : خبرهای خوش را منتشر و خبرهای ناخوش را در دل خودتان نگه دارید.

 

فرماندار رامسر افزود: اصلا پسندیده نیست مدیرکلی ۶ ماه به شهرستان نیاید

 

عشوریان با اشاره به اینکه رامسر شهر رویدادها برای ارتقا محورهای مکتب و معیشت و طبیعت است گفت: برای تشویق و ترغیب کارکنان و افتخارآفرینان از محصولات صنایع دستی رامسر استفاده شود

 

وی با بیان اینکه ما خودمان در شهرستان شرکت آب معدنی و آبمیوه و کیک و میوه داریم، از عدم استفاده از محصولات مشابه با برندهای دیگر مناطق انتقاد کرد و گفت : حتما ادارات و نهادها در خرید اقلام در هر سطحی از محصولات تولیدی شهرستان رامسر استفاده کنند.

 

فرماندار رامسر با بیان اینکه مدیران کل با شاسی و سوزوکی می‌آید اما ادارات رامسر برای رفتن به اشکور ماشین ندارد گفت: توزیع اعتبارات شایسته مردم رامسر به عنوان دروازه ورودی استان نیست.

 

✔️عشوریان با انتقاد از حضور کمرنگ مدیران کل در شهرستان رامسر گفت: آیا این حق شهرستان نیست که مدیران کل ماهی یکبار به رامسر بیایند.

اشتراک گذاری
پیوند ها