En امروز : 31 فروردین 1403

گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حضور پیر فلک سر پرست فرمانداری شهرستان ،امام جمعه شهرستان بر گزار گردید.

گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حضور پیر فلک سر پرست فرمانداری شهرستان ،امام جمعه شهرستان بر گزار گردید.

کد خبر : 113452 2 تیر 1401
پ

گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حضور پیر فلک سر پرست فرمانداری شهرستان ،امام جمعه ، شهردار ، و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در محل نمازخانه دادگستری شهرستان برگزار گردید. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی صبح روز پنج شنبه 2 تیر 1401 گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حضور پیر فلک سر پرست فرمانداری شهرستان ،امام جمعه ، شهردار ، و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در محل نمازخانه دادگستری شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم سرپرست فرمانداری شهرستان درسخنان کوتاهی گفت: هفته قوه قضائیه را به یکایک شما تبریک عرض می کنم و از همت ومساعی تلاش شما در رسیدگی به امورمردم جهت ایجادعدالت وانصاف تقدیروتشکر می کنم .

ایشان گفت : قوه قضائیه ای که مرحوم شهیددکتربهشتی درپی ایجادآن بود با نظامهای قضایی غربی متفاوت بود. آن چه شهیدبهشتی برای مابه یادگارگذاشتند همین تفاوت و کوشش ایشان برای ایجادعدالت بود. به باور شهیدبهشتی قوانین و مقرارت قضایی باید  منطبق بر احکام اسلام وقرآن باشد.

پیر فلک سرپرست فرمانداری شهرستان د رادامه سخنان خود بیان کرد: قوه قضائیه در کشورهای غربی در اختیارِ دولتمردانشان  و در راستای اجرای سیاستهای استعماری واستثماری و زورمندانه ی آنان بوده است  قوه قضائیه غربی سختگیریهایش برای طبقات بی پناه ومظلوم ومستضعف وکمک به زورمندان هست نگاهی به پرونده های قضایی روشنگر این مدعاهست 70 درصدپرونده های قضایی در ایالات متحده ی آمریکا متعلق به سیاهپپوستان است  و 20 درصدمتعلق به سفیدپوستان هست این خودش   خیلی حرف برای گفتن دارد. این نظامهای قضایی  کارهای بدی با انقلاب ونظام اسلامی ماکردند که نمونه اش تشکیل دادگاههای مسخره ی کذایی درموردکشور ماو حقوق بشر درکشور ما و مسخره تر صدور احکام خودشان است.

سر پرست فرمانداری شهرستان گفت : من از گزارش آقا ی عمو نیا لذت بردم زیراقوه قضائیه  امروز ماقوه ای است که درعین حالی که می کوشد فناروی ها را وارد قضاکند تاکمترین مزاحمت ومراجعت  رابرای مردم داشته باشد در عین حال دقت وسرعت را هم فراموش نمی کنند و آن را سرلوحه ی کارخودشان قرار دادندواین بسیار قابل تقدیر و تشکر است نکته ی شجاعانه ای که آقای عمونیا فرمودندوآن این که ماممکن است در صدور احکام خطای غیر عمدی داشته باشد همه ما ممکن است خطاکنیم ما انسان هستیم و ممکن الاخطائیم بااین حال بایدتلاش کنیم که کمترین خطا را در کارمان داشته باشیم تارضایت شهروندان جلب شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان درپایان سخنان خود بیان کرد: آقای عمونیا درهر حوزه قضایی که کار کردندبسیارموفق بودند چون فردی بسیار پرکار، جدی وسختگیر است،سختگیر وجدی در برابر مجرمین سابقه دار وحرفه ای وآسانگیر در موردافرادی که سهوا مرتکب جرم شده اند

پیر فلک سر پرست فرمانداری شهرستان در پایان سخنان گفت :  یکباردیگر این هفته را به تَک تَک شما تبریک می گویم وبرای شماتوفیقات الهی روز افزون در رسیدگی به کارمردم  و تولیدرضایت آنان ازدرگاه الهی را مسئلت دارم))

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری