امروز : 1 اردیبهشت 1403

فراخوان دریافت مقالات کنگره بین المللی گیاهان دارویی

کد خبر : 113478 3 تیر 1401
پ

فراخوان دریافت مقالات برای چهارمین کنگره بین المللی و پنجمین همایش ملی زیست فناوری گیاهان دارویی و قارچ های کوهی دبیر اجرایی این کنگره گفت : این رویداد بین المللی و ملی ۲۶و۲۷مهر ماه سالجاری به میزبانی شهرستان رامسر در هتل پارسیان برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت دریافت اطلاعت تکمیلی کنگره و هماهنگی شرکت در آن به لینک کنگره به نشانی http://ic-bmpm.znu.ac.ir/2022 مراجعه کنند...... ‎

فراخوان دریافت مقالات برای چهارمین کنگره بین المللی و پنجمین همایش ملی زیست فناوری گیاهان دارویی و قارچ های کوهی

 

دبیر اجرایی مشترک  این کنگره گفت : این رویداد بین المللی و ملی ۲۶و۲۷مهر ماه سالجاری به میزبانی شهرستان رامسر در هتل پارسیان برگزار خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: این کنگره با همکاری فرمانداری شهرستان رامسر، دانشگاه زنجان، با مشارکت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، اتحادیه انجمن های گیاهان دارویی و ستاد توسعه گیاهان دارویی برگزار می شود.

 

وی بیان داشت : طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در این کنگره و همایش با بیش از 100 نفر از محققین تراز اول داخلی و پژوهشگرانی بصورت حضوری و برخط از کشورهای فرانسه؛ آلمان؛ استرالیا؛ کانادا؛ ایتالیا؛ لهستان؛ هند و چین و روسیه و کشورهای همسایه حضور خواهند یافت.

 

وی بیان داشت: محققان داخلی و خارجی ،علاقمندان و دانشجویان می توانند آثار و مقالات خودرا ارسال و مهلت نهایی دریافت مقالات تا پایان مرداد ۱۴۰۱ بوده و مشخصات دقیق آن در سایت فرمانداری رامسر و دانشگاه زنجان قابل دریافت است.

وی افزود:علاقمندان جهت دریافت اطلاعت تکمیلی کنگره و هماهنگی شرکت در آن به لینک کنگره به نشانی http://ic-bmpm.znu.ac.ir/2022 مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
پیوند ها