En امروز : 5 اردیبهشت 1403

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سوادکوه شمالی به ریاست پیر فلک سر پرست فرمانداری شهرستان و با حضور اعضاء جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سوادکوه شمالی به ریاست پیر فلک سر پرست فرمانداری شهرستان و با حضور اعضاء جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

کد خبر : 113498 4 تیر 1401
پ

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سوادکوه شمالی به ریاست پیر فلک سر پرست فرمانداری شهرستان و با حضور اعضاء جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید. ‎

به گزارش  روابط عمومی  فرمانداری سوادکوه شمالی : صبح روز شنبه مورخه 4 تیر 1401 جلسه شورای هماهنگی مبارزه با  مواد مخدر شهرستان سوادکوه شمالی  به ریاست پیر فلک سر پرست فرمانداری شهرستان  و با حضور اعضاء جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

پیر  فلک سرپرست فرمانداری شهرستان گفت : در بحث  مبارزه مواد مخدر وظیفه ما بسیار مهم است باید در الویت کارهای خودمان بگذاریم در الویت اول و مهمترین کارما پیشگیری از آلودگی  جامعه هدفمان یعنی نوجوانان ، جوانان است باید این درک ،علم ودانش را به جوان و نوجوان  منتقل کنیم که این مواد مخدر نه داروست نه انرژی بخش ، نه آرام کننده  نه شفاه بخش اینها اثرات  بسیار کو تاهمدت وپیامد های دراز مدت سیع دارد و بلافاصله آثار تخریبی ویرانگر آن شروع می شود این درک و معرفت را به جوان و نوجوان را منتقل کنیم با استفاده از روشهای مدرن روز دقیق کارشناسی که از آن طرف معکوس ایجاد نشود مخصوصا نقش خانواده ها پدر مادر مدرسه فرهنگیان  اساتید دانشگاهها بسیارمهم است روشها آشنا باشند

ایشان  بحث بدی مبارزه با مواد مخدر را مقابله دانست گفت  :چه بخواهیم و نخواهیم یک عده از این عوامل م یکوشند به نحوی است موفق شوند وبه  هدفشان برسند بنا براین با چنین افراد باید بر خورد قاطع و جدی با این عوا مل شوند.

وی بحث درمان باز پروری را بسیار مهم دانست بیان کرد : افرادهایی که به هر دلیل  آلوده شده اند زمینه درمان آنها رامحیا و مراقبت شوند و به آغوش خانواده ، زندگی برگردند.

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری