En امروز : 31 فروردین 1403

جلسه ستاد عفاف حجاب شهرستان با حضور پیر فلک سر پرست فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی بر گزار گردید.

جلسه ستاد عفاف حجاب شهرستان با حضور پیر فلک سر پرست فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی بر گزار گردید.

کد خبر : 113544 5 تیر 1401
پ

جلسه ستاد عفاف حجاب شهرستان با حضور پیر فلک سر پرست فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی بر گزار گردید. ‎

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی : صبح روز یکشنبه مورخه 4 تیر 1401 جلسه عفاف حجاب با حضورپیر فلک سرپرست فرماندار ی شهرستان و اعضاء جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

پیر فلک  سرپرست فرماندار ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه در خصوص نقش زن در اسلام  گفت: جایگاه زن در اسلام بر خلاف نظامات غربی که به دروغ طرفداری از جایگاه زن می کنند تنها مکتب و دینی که برای زن اهمیت و نقش بر جسته ای برای زن قائل است دین شریف اسلام است .اسلام برای زن مرد هیچ تفاوتی قائل نشده است این که مارا متهم می کنند زن در جوامع اسلامی جایگاهی ندارد این دروغی بیش نیست مخصوصا در جامع  ونظام ما که افتخار می کنیم در نظام  جمهوری اسلامی که اسلام واقعی حاکم می باشد نه بعضی از کشورها مثل عرب سرسپرده که فقط اسم اسلام را یدک می کشند رنگ بویی از اسلام ندارند

سرپرست فرمانداری شهرستان بیان کرد : زن در جوامع غربی یک ابزار است ابزاری برای رسیدن به اهداف اقتصادی و سیاسی است .

وی گفت :اما درجوامع اسلامی زن مورد تکریم احترام است دارای شخصیت بسیار عالی برجسته و نقش محوری در اداره جامعه و تربیت فرزند و فرزندانی که باید سرنوشت اداره آینده کشوررا به دست بگیرند در همین دامن زنها پرورش داده

می شوند. شما ازدواج را در جامعه غربی ببینید در جامعه  ما ببینید همچنان جایگاه ازدواج و خانواده و پدر مادر فرزند در کشور ما یک جایگاه خاصی برخوردارند.

پیر فلک سرپرست فرمانداری شهرستان اظهار داشت : یکی از اشکلات در سیستم اداری کشورمان و شهرستانمان وکارگروه ما هست ،تکراری بودن و فرسایشی بودن برنامه هاست اگر این کارگاههای آموزشی شهرستان نسبت به سالهای قبل بهتر ،متنوع تر با کیفیت تر و دارای ابتکار خلاقیت باشد خیلی خوب است و تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت .

در این جلسه سرپرست فرمانداری بر اجرای برنامه ها و  کار گا ههای آموزشی متمرکز شهرستانی در هفته  عفاف حجاب وهمچنین استفاده از اساتید خوب مجرب در کارگاههای آموزشی شهرستان تاکید نمود .

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری