En امروز : 9 فروردین 1403

با پیگیری استاندار:

10 آمبولانس با تجهیزات کامل برای تقویت ناوگان امدادونجات ساحلی تحویل مازندران شد

کد خبر : 113584 6 تیر 1401فرهنگی
پ

پیرو رایزنی و مذاکرات استاندار با رئیس جمعیت هلال احمر کشور بویژه در جهت تقویت ناوگان امدادی در اجرای طرح امدادونجات ساحلیَ، 10 دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل از سایراستانها در این طرح مشارکت کرده اند. ‎

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران و پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور، اردیبهشت ماه امسال با هم دیدار کردند.

استاندار مازندران در این دیدار با عنوان اینکه تقویت هلال احمر استان و ایجاد پایگاه های جدید و راه اندازی و توسعه شعب جدید به ویژه در شهرهای غرب مازندران یک ضرورت مهم است، خاطرنشان کرد: حضور و اقدمات پیشگیرانه در سواحل از جمله اقداماتی است که از هلال احمر کشور انتظار داریم.

وی با تاکید بر این که استان مازندران بعنوان معین استان تهران در بلایای طبیعی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: ایجاد پایگاه های قوی و تامین تجهیزات مدرن، آمبولانس های مجهز، فراهم کردن پرواز بالگرد در شب، آموزش نیروهای هلال احمر در استان و تجهیز پایگاه های هلال احمر استان باید بصورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

پیرو رایزنی و مذاکرات استاندار با رئیس جمعیت هلال احمر بویژه در جهت تقویت ناوگان امدادی در اجرای طرح امدادونجات ساحلیَ، 10 دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل از سایراستانها در این طرح مشارکت کرده اند.

غلامعلی فخاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران در اینمورد یادآور شد: در راستای پیگیری های استاندار مازندران باهدف کاهش غریق در ساحل استان و با توجه به کاستی های موجود، مقرر شد تعدادی آمبولانس با تجهیزات کامل از سایر استانها در این طرح مشارکت نمایند که تا کنون 10 دستگاه آمبولانس از استان های مختلف در این طرح حضوریافتند که از پیگیری های استاندار مازندران و همراهی رئیس جمعیت هلال احمرکشور و مدیران عامل جمعیت هلال احمر سایراستانها که متعهدانه در اجرای طرح امدادونجات ساحلی به کمک استان مازندران شتافتند، سپاسگزاری می کنم.

اشتراک گذاری