امروز : 6 اردیبهشت 1403

شناسایی ۲۶منطقه آسیب پذیر در استان مازندران

کد خبر : 113765 11 تیر 1401
پ

جلسه کارگروه ارتقاء وضعیت امور اجتماعی، فرهنگی و سلامت، حاشیه نشین و ستاد آسیب دیدگان اجتماعی استان مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد. معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در غرب استان گردشگران زیادی حضور می یابند و زمینه های شکل گیری آسیب های اجتماعی آن بسیار بالاست ...... ‎

شناسایی ۲۶منطقه آسیب پذیر در مازندران 

 

 جلسه کارگروه ارتقاء وضعیت امور اجتماعی، فرهنگی و سلامت، حاشیه نشین و ستاد آسیب دیدگان اجتماعی استان مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد.

 

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در غرب استان گردشگران زیادی حضور می یابند و زمینه های شکل گیری آسیب های اجتماعی آن بسیار بالاست 

 

 

روح الله سلگی افزود : آمار طلاق در غرب استان از معدل کشوری و استانی بالاتر است و در حوزه طلاق متاسفانه در شرایط بسیار وخیمی قرار داریم و تاکید استاندار مازندران آن است که علل موضوع طلاق ریشه یابی شود.

وی ادامه داد:مازندران در زاد و ولد در کشور آخرین است و استانی سالمند است و این سر و ته جدول نگران کننده است .

 

وی گفت :شب گذشته با دکتر میر کاظمی مفصل در خصوص مسایل فرهنگی سواحل و سواحل که موضوع ملی است صحبت نمودم و اعتبار ملی برای حل و فصل مباحث مورد نیاز است .

 

سلگی افزود :گرد بادها و طوفان های ناشی از حضور گردشگران ،لطمات سنگینی به فرهنگ استان با آن پیشینه قوی وارد کرده است .

 

وی با بیان شناسایی ۲۶متطقه آسیب پذیر در استان گفت :شناسایی مناطق آسیب پذیر جدید و رفع مشکلات در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: مبنای نظام جمهوری اسلامی کاهش فاصله طبقاتی، رفع تبعیض و محرومیت در مناطق محروم است که مدیران باید در این بخش جهادی عمل کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه در معرض آسیب های فرهنگی قرار داریم افزود: در قالب طرح ۲۰۲۰ وظایف برای دستگاه ها مشخص شده است و باید جهادی پای کار بیایند.

 

 

وی خطاب به دستگاههایی اجرایی ذیربط و فرمانداران گفت: برای رفع مشکل اشتغال، شرکت تعاونی های تولیدی و اشتغال با آموزش ایجاد کند.

 

وی افزود: اشتغال و آموزش درمناطق آسیب پذیرباید مورد اهتمام جدی قرار بگیرد

اشتراک گذاری
پیوند ها