امروز : 31 فروردین 1403

✅↙️دیدار فرماندار کلاردشت با ریاست دادگستری و دادستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

کد خبر : 113768 11 تیر 1401
پ

✍️به گزارش روابط عمومی فرمانداری : به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه عابدین فقیه نصیری فرماندار شهرستان کلاردشت به همراه فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی، معاونت فرمانداری ، بخشدار مرکزی ، شهردار ، اعضای شورای شهر و شهرستان و جمعی از مسئولین با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کلاردشت دیدار کردند. ‎

✅  فرماندار شهرستان کلاردشت در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حادثه هفتم تیر و شهید مظلوم آیت الله بهشتی و ۷۲تن از یاران با وفایش و نکوداشت هفته قوه قضائیه ، این قوه را حافظ امنیت و آرامش مردم دانست و خدمات صادقانه مجموعه دادگستری را ارزشمند توصیف کرد.
🔸عابدین فقیه نصیری فرماندار کلاردشت ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صادقانه  دادگستری و دادستان شهرستان و همچنین مجموعه قضات شریف و کارکنان دادگستری  از خانواده‌های محترم آنها قدر دانی نمود و اظهار داشت : دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در شهرستان  شده است .

🔸 گفتنی است در این دیدار رئیس دادگستری شهرستان کلاردشت نیز ضمن قدردانی از حضور فرماندار و مسئولین در دادگستری در سخنانی به تبیین عملکرد دستگاه قضایی شهرستان و نقش و جایگاه این نهاد پرداخت .

اشتراک گذاری
پیوند ها