امروز : 4 اردیبهشت 1403

💠👈🏼پیام تبریک فرماندار شهرستان کلاردشت به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

کد خبر : 113888 14 تیر 1401
پ

✍🏼به گزارش روابط عمومی فرمانداری » 🟤 عابدین فقیه نصیری فرماندار شهرستان کلاردشت در پیامی، چهاردهم تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به کلیه دست اندرکاران عرصه مدیریت شهری و روستایی این شهرستان تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است: ‎

 بسم الله الرحمن الرحیم
 بدون تردید شهرداریها و دهیاریها در رسیدن به شاخصه های شهر و روستای سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا و همچنین رضایتمندی مردم، نقش مهمی را ایفا می کنند و می توانند با برنامه ریزی مناسب و اجرای آن، مسیر توسعه همه جانبه شهر و روستا را هموار و فضایی مطلوب برای زندگی شهروندان و روستائیان فراهم نمایند.
اینجانب فرارسیدن "14 تیرماه "روز دهیاری و شهرداری" را به همه دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی به ویژه شهردار و دهیاران سخت کوش که وجهه همت خود را در شهر و روستاهای شهرستان به ارائه خدمات، رفع مشکلات روستائیان و توسعه فضای کالبدی شهر و روستاها قرار داده اند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون برای شهردار و دهیاران زحمت کش از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
امیدوارم در سایه وحدت، همدلی و در راستای شعار " تولید  ، دانش بنیان ، کارآفرین  " که از دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب میباشد و حمایت های شهروندان و روستائیان عزیز و شوراهای اسلامی ؛بیش از پیش موفق باشند.
عابدین فقیه نصیری
فرماندار شهرستان کلاردشت

اشتراک گذاری
پیوند ها