امروز : 5 اردیبهشت 1403

✅↙️فرماندار شهرستان کلاردشت ، به مناسبت چهاردهم تیرماه روز قلم پیامی صادر کرد

کد خبر : 113889 14 تیر 1401
پ

✍🏼به گزارش روابط عمومی فرمانداری » 💠عابدین فقیه نصیری فرماندار شهرستان کلاردشت ، به مناسبت چهاردهم تیرما ه روز قلم پیامی صادر کرد. متن پیام ایشان به این شرح است: ‎

                                                                       بسم ا... الرحمن الرحیم                                                                                                                                                    

منزلت، قداست و حرمت قلم در کلام خداوند نقش نگار، در قالب « ن و القلم و ما یسطرون» جلوه ای زیبا به این مهم بخشیده است و نامگذاری روزی به نام روز قلم، پیام و عظمت آن را به تصویر می کشد. ارزش هر قلم به پیام آن، عظمت هر نوشته به محتوای آن و ماندگاری آثار به ریشه داشتن در راه حق و صداقت است و برای بزرگداشت آن و صاحبانش نباید فقط به اختصاص دادن روزی در تقویم اکتفا کنیم.
 اما این نامگذاری بهانه ای است تا یاد و خاطره صاحبان واقعی آن و شهیدان اهل قلم را گرامی بداریم. قلم ها آگاهی بخش، آزاده پرور و کرامت آفرینند .
چهاردهم تیرماه فرصت مناسبی است تا از پاکبازی های اصحاب متعهد و فرهیخته قلم تقدیر نموده، قدردان همه ی نویسندگان، شعراء، روزنامه نگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات، مؤلفین، ناشرین، فلیمنامه و نمایشنامه نویسان، اصحاب فرهنگ و هنر، اساتید دانشگاهی، فعالان متعهد فضای مجازی باشیم.
اینجانب ضمن تبریک 14 تیرماه روز مقدس قلم به تمامی دست اندرکاران و فعالان این عرصه، آرزومندم تا قلم هایتان در راستای رسالت الهی و انسانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی به ایرانی آباد و پیشرفته در پناه نظام مقدس جمهوری اسلامی که میراث شهدای این آب و خاک است ؛ همواره نویسا باشد .

اشتراک گذاری
پیوند ها