امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار ویژه شهرستان بابل درسومین جلسه شورای اداری شهرستان گفت

مردم باید وجود اثر گذار مسئولین را در کنار خود حس کنند و نباید شکافی بین مسئولین و مردم مشاهده گردد

کد خبر : 114060 18 تیر 1401
پ

به ریاست دکتر قاسم عزیززاده گرجی ، فرماندار ویژه شهرستان بابل و با حضور دکتر کریمی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای اداری شهرستان ،امام جمعه و مدیران بخش لاله آبادسومین جلسه شورای اداری شهرستان بابل در تالار پارسه بخش لاله آباد بابل برگزار شد... ‎

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، با توجه به ابتکار فرماندار ویژه شهرستان بابل در راستای برگزاری جلسات شورای اداری شهرستان در بخش ها ، سومین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست دکتر قاسم عزیززاده گرجی ، فرماندار ویژه  این شهرستان و با حضور دکتر کریمی، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ، اعضای شورای اداری شهرستان ،امام جمعه و مدیران بخش لاله آباد در تالار پارسه این بخش برگزار شد.

در این جلسه دکتر قاسم عزیززاده گرجی، فرماندار ویژه شهرستان بابل با برشماری خصایل یک مدیر در جامعه اسلامی، عنوان کرد: باید از امکانات و نیروهای انسانی بهره برداری مطلوب در راستای حل مشکلات مردم صورت پذیرد.

وی با اشاره به این قضیه که مردم و اربابان رجوع، ولی نعمتان ما و معیارهای ارزشیابی مدیران هستند ؛افزود :از مهمترین صفات در جامعه اسلامی برای یک مدیر، اخلاق است که ریشه در تاریخ اسلام و زندگی معصومین دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل صبوری و شکیبایی را از الزامات مدیریت در جامعه اسلامی دانست و ابراز داشت: اخلاق اجتماعی، از انتظاراتی است که ما از یک مدیر در دستگاه اجرایی داریم.

دکتر عزیززاده گرجی گفت: ما خود را خادمین مردم می دانیم و اگر بخواهیم از مقربان درگاه خدا باشیم چه فضیلتی بهتر از خدمت به مردم و جلوگیری از تضییع حقوق آنان.

وی تاکید کرد: در نظام اسلامی، مدیر باید به دنبال مشکلات برود و ضمن شناسایی و احصای آن در جهت حل آن برنامه ریزی نماید.

ایشان پرهیز از استبداد ، ساده زیستی و مبارزه با فرهنگ تملق را از مهم‌ترین خصایل یک مدیر در نظام اسلامی دانست و عنوان داشت : مدارا و قاطعیت دو مقوله ای است که متضاد هم در بحث مدیریت نیستند. ما نباید در امور مردم سختگیری بی‌مورد نموده، ولی جدی بودن را در کار سرلوحه قرار دهیم.

فرماندار بابل مشورت را از دیگر خصایل مهم یک مدیر در جامعه اسلامی ذکر کرد و گفت: ایثار ، تقوا ، ایمان به خدا و اخلاص در کار راهگشای حل مشکلات در بسیاری از امور برای مدیران در راستای خدمت به مردم می باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: مردم باید وجود اثر گذار مسئولین را در کنار خود حس کنند و نباید شکافی بین مسئولین و مردم مشاهده گردد ؛ حضور اربابان رجوع در فرمانداری به واسطه عدم حل مشکلات قانونی آنان، یک نمره منفی برای دستگاه اجرایی و مدیر مربوطه محسوب میشود.

وی گفت : عدم هماهنگی بین دستگاههای اجرایی پسندیده نیست و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید یکپارچه کمر همت به رفع مشکلات مردم ببندند.

فرماندار بابل در پایان شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان در استان و کشور را از اولویت‌های امور یک مدیر شهرستانی عنوان داشت.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها