امروز : 4 اردیبهشت 1403

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران در کارگاه آموزشی "زیست عفیفانه" تأکید کرد:

کمبود لباس‌های مناسب با سبک زندگی اسلامی ایرانی

کد خبر : 114856 11 مرداد 1401
پ

سمیه قاسمی طوسی در ابتدای این کارگاه آموزشی گفت: با برنامه‌ریزی دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران، کارگاه «زیست عفیفانه» با محوریت ابزارهای تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عالیشاه، مشاور محترم استاندار و دبیر قرارگاه جهادی و‌ محرومیت‌زدایی برگزار شد. ‎

 

سمیه قاسمی طوسی در ابتدای این کارگاه آموزشی گفت: با برنامه‌ریزی دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران، کارگاه «زیست عفیفانه» با محوریت ابزارهای تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عالیشاه، مشاور محترم استاندار و دبیر قرارگاه جهادی و‌ محرومیت‌زدایی برگزار شد.



مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مازندران در این نشست گفت: کمبود لباس‌های هماهنگ با استانداردهای مورد نظر سبک زندگی اسلامی ایرانی، به‌شدت احساس می‌شود و این کمبود باید به نحوی شایسته با نقش آفرینی سازمان صمت و اصناف جبران شود.


سمیه قاسمی طوسی همچنین گفت: باید خلاقیت بیشتری در زمینه تولید پوشاک عرضه شده در بازار اعمال شود هرچند نمایشگاه متعددی در زمینه پوشاک مناسب برگزار شده است و مکان نمایشگاه‌ها نیز به‌ صورت رایگان در نظر گرفته شده بود اما باز قیمت تمام‌شده محصولات عرضه شده با توان خرید قشر متوسط جامعه همخوانی نداشت .


وی همچنین گفت: برگزاری عناوین متعدد آموزشی با موضوع سبک زندگی ایرانی – اسلامی و برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در طول سال برای عرضه محصولات مختلف از جمله کارهایی است که در طول سال توسط حوزه زنان و خانواده استانداری مازندران انجام شد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها