امروز : 6 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

پیام تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی

کد خبر : 114924 16 مرداد 1401
پ

فرماندار شهرستان بابلسر در پیامی فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛مهندس قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر در پیامی فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک


محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است . ماه عزای حسینی و ماهی که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و واقعیت اسلام را دریافت.

کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسان‌های آگاه، صلابت آسمانی‌اش را ستایش می کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد.


بدون تردید این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم و با تفکر در ماهیت قیامی که بقای دین مبین اسلام را تضمین کرده و کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است، ظلم ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اخلاقی را ترویج دهیم.

اینجانب با آرزوی قبولی عزاداری محبان اهل بیت(ع)، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایشان را محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله) خانواده معظم شهدا و ایثارگران و به ویژه مردم عزادار شهرستان بابلسر تسلیت عرض می نمایم. امید است با استعانت از الطاف ویژه الهی در زمره پیروان راستین مکتب سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) باشیم.انشاءالله 

 

مجتبی قلی پور باقری

فرماندار شهرستان بابلسر

اشتراک گذاری
پیوند ها