امروز : 30 فروردین 1403

پیام فرماندار قائم‌شهر به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار

کد خبر : 114955 18 مرداد 1401اخبار فرمانداری
پ

پیام فرماندار قائم‌شهر به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم‌شهر در متن پیام جواد مولایی قرا، نماینده عالی دولت در شهرستان آمده است؛

تلاقی عاشورای حسینی و روز خبرنگار؛ تداعی‌گر حماسه آفرینی حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) به عنوان راویان و پیام آوران عاشورا و احیاکنندگان نهضت حسینی است.

با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت جهاد تبیین، خبرنگاران پرچمدار این حوزه محسوب می‌شوند چرا که با اطلاع رسانی درست اقدامات و بیان کمبودها در پیش برد گام دوم انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

شاید اگر تلاش خبرنگاران و رسانه ها نبود بسیاری از مسایل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی رفع نمی شد و بی تردید رسانه ها و مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی می توانند سرعت حرکت جامعه را به سمت پیشرفت و توسعه افزایش دهند.

بلاشک کارکرد و فعالیت رسانه‌های بومی و منطقه ای در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی و اختصاصی بر مسئولین و دستگاه‌های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت عاشورای حسینی و بزرگداشت ماه ایثار و فداکاری و شهادت، یاد شهدای اصحاب رسانه و خبرنگاران فقید شهرستان به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی می‌دارم و از زحمات و تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در قائم‌شهر تقدیر و تشکر نموده، برای همه این عزیزان سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون در مسیر ایفای رسالت خطیرشان مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
پیوند ها