En امروز : 1 اردیبهشت 1403

وزیر امور اقتصاد و دارایی:

نگاه و تلاش استاندار مازندران برای توسعه اقتصادی و تولید جای قدردانی دارد / سیاست استاندار مازندران در مولدسازی دارایی ها مورد حمایت دولت است

کد خبر : 115096 22 مرداد 1401فرهنگی
پ

وزیر امور اقتصاد و دارایی که امروز به دعوت استاندار مازندران جهت تحقق وعده های حمایتی مدیریت ارشد استان از فعالان اقتصادی، به مازندران سفر کرد،گفت: استاندار مازندران برای توسعه اقتصادی و تولید برنامه های هدفمندی دارد و در جهت تحقق این برنامه ها بصورت پیگیرانه تلاش می کند که این تلاش جهادی جای قدردانی دارد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، وزیر امور اقتصاد و دارایی که امروز به دعوت استاندار مازندران جهت تحقق وعده های حمایتی مدیریت ارشد استان از فعالان اقتصادی،به مازندران سفر کرد،گفت: استاندار مازندران برای توسعه اقتصادی و تولید برنامه های هدفمندی دارد و در جهت تحقق این برنامه ها بصورت پیگیرانه تلاش می کند که این تلاش جهادی جای قدردانی دارد.

خاندوزی در حاشیه بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان برنامه پایانی سفر به مازندران با عنوان اینکه سیاست دولت و بویژه ریاست محترم جمهور، مولدسازی دارایی های دولت است ،خاطرنشان کرد: استاندار مازندران برنامه های خوبی در این زمینه دارد و نگاه مقام عالی دولت در مازندران در مولدسازی دارایی ها و توسعه اقتصادی مورد حمایت و پشتیبانی دولت است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد مدیران با جدیت به این سمت گام بردارند.

وزیر اقتصاد با اشاره به این که با تلاش های مدیریتی و برنامه راهبردی و حمایتی استاندار، تولیدات شرکت صنایع چوب و کاغذ نسبت به ۲ سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، گفت: این شرکت به عنوان یکی از کانون های تولیدی در این حوزه، در مسیر رونق قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم با حمایت هایی که توسط شبکه بانکی کشور صورت می‌گیرد، یک سوم نیاز کشور توسط این شرکت تامین گردد تا در آینده نسبت به نوسازی فناوری این مجموعه بتوانیم اقدام کنیم.

احسان خاندوزی، در جهت روند حمایت استاندار از اقتصاد، تولید و تولیدکنندگان استان، تاکید کرد: از همه مدیران استان درخواست داریم با همین سرعت و جهت گیری که مدیریت ارشد استان در دستور کار دارد و از دولت جهادی انتظار می رود در این مسیر تلاش کنند تا در سال آینده با توجه به هماهنگی که میان دولت و مجلس وجود دارد، شاهد رونق و توسعه در صنعت و تولید استان باشیم.

اشتراک گذاری