امروز : 28 فروردین 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت برگزار شد

کد خبر : 115140 24 مرداد 1401
پ

جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت به ریاست مهندس مجتبی قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت به ریاست مهندس مجتبی قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر و با حضور واثق نژاد معاون عمرانی فرماندار،بخشداران،شهرداران و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مهندس مجتبی قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای بیان اقدامات انجام شده است، اظهار کرد: مجموعه پروژه های شاخص و همچنین تلاشهای دولت در ارائه خدمات به مردم، به نحو مطلوب تری به افکار عمومی اطلاع رسانی شود.

فرماندار بابلسر بیان داشت که عملکرد مجموعه دولت فقط مختص به افتتاح پروژه ها نیست بلکه همه فعالیتهای دولت در زمینه خدمات رسانی،مسائل فرهنگی و غیره می باشد و می طلبد برنامه ریزی دقیقی نسبت به این مسئله داشته باشیم.

وی تاکید داشت: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان در اولویت‌ برنامه های  هفته دولت است و لذا این موضوع باید از سوی تمامی ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه جلسه،مدیران ادارات و دستگاهها برنامه ها و همچنین پیشنهادات خود را پیرامون حوزه مربوطه ارائه دادند.

 

.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها