En امروز : 30 فروردین 1403

نشست کاری استاندار و مجمع نمایندگان مازندران برگزار شد / برنامه های اقتصادی استاندار مورد حمایت نمایندگان / راهبردهای توسعه ای استان در دستور کار نشست مشترک استاندار و نمایندگان

کد خبر : 115207 26 مرداد 1401فرهنگی
پ

نشست استاندار مازندران با اعضاء مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای بحث و بررسی در خصوص مسائل و مشکلات و راهبردهای های توسعه اقتصادی و تصمیم سازی و همکاری برای پیشبرد امور استان در بخش های مختلف برگزار شد. ‎

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در استان با بیان این که جلسه خوبی با حضور همه اعضاء مجمع نمایندگان استان برای تداوم اقدامات مشترک و تلاش برای تقویت همکاری ها در جهت اعتلا و آبادانی مازندران برگزار شد، افزود: مقرر شد، مباحث راهبردی بویژه جلسات در خصوص موضوعات اقتصادی فی مابین بصورت ماهانه استمرار داسته باشد.

حسینی پور با اعلام این که در تلاشیم تا برای بررسی های تخصصی و تصمیم سازی های موثر؛ جلسات مشترک با مجمع نمایندگان استان با حضور وزرای مرتبط برگزار شود، گفت: همچنین مقرر شد، تا از ظرفیت مقامات ملی برای شتاب بخشی به مسائل توسعه ای استان با تسهیل و رفع موانع پیش روی توسعه مازندران استفاده شود.

وی با بیان این که دعوت از وزراء به این جلسه در دستور کار نشست مشترک استاندار و مجمع نمایندگان قرار دارد، افزود: برگزاری این جلسات در دفتر کار وزرای تخصصی از دیگر مصوبات نشست یاد شده بود.

حسینی پور گفت: حمایت از چند طرح بزرگ راهبردی اقتصادی و سرمایه گذاری که در شمار برنامه پیگیری های استاندار قرار دارد از سوی مجمع نمایندگان؛ از مهم ترین مصوبات این نشست بود که می تواند به روند و شتاب توسعه مازندران در بخش های مهم و محوری کمک کند.

در این جلسه که رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز حضور داشت، مقرر شد، برنامه های عنایتی، در خصوص آب و خاک در حوزه کشاورزی به عنوان اولویت نخست استان برای جذب اعتبارات لازم، مورد حمایت استاندار و نمایندگان استان قرار گیرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری