En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران:

آزادگان با تداوم راه شهدا، موجب پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس شدند

کد خبر : 115211 26 مرداد 1401فرهنگی
پ

سیدمحمود حسینی پور با بیان این که آزادگان به واژه اسارت معنای تازه ای دادند و حریت خود را به رخ جهانیان کشاندند، گفت: آزادگان با تداوم راه شهدا، موجب پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس شدند. ‎

 

استاندار مازندران، گفت: آزادگان راویان با اصالت جهاد تبیین در بیان ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و رشادت‌های دلاور مردان در هشت سال دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان هستند.

سید محمود حسینی پور در آیین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن در پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ساری با بیان این که، آزادگان معنای جدیدی به واژه اسارت دادند، افزود: آنان پرچم‌داران جهاد تبیین در اوج دفاع مقدس در قلب حضور بعثی ها در عراق بودند.

وی خاطر نشان کرد: سرسلسه مقاومان اسرای تاریخ معاصر، آزادگان هشت سال دفاع مقدس هستند که همه ما باید قدر این سرافرازان نظام مقدس را بیش از پیش بدانیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: اسارت با عزت آزادگان هشت سال دفاع مقدس به معنای واقعی کلمه خون شهدای ما را پاسداری کرد و بخاطر تلاش آزادگان در طول اسارتشان در نبرد جبهه حق علیه باطل بود، که خون شهدا ثمر داد و ملت ایران پیروز این میدان شد.

حسینی‌پور با بیان این که پاکی و حقانیت دلاورمردان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌های آزادگان در آن سوی مرزها به ثمر نشست، گفت: حقیقت وجودی جبهه مقاومت و حریت با دلاوری های آزادگان در دفاع مقدس تجلی یافت.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری