امروز : 28 فروردین 1403

گزارش تصویری

امنیت امروز کشور ما زبانزد است، و دنیا می‌داند این امنیت چقدر بالاست

کد خبر : 116654 16 مهر 1401
پ

فرماندار فریدونکنار به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان خدوم فراجا در راه برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.فرماندار فریدونکنار به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان خدوم فراجا در راه برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد. وی با بیان اینکه در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، نام نیروهای انتظامی، قرین شجاعت، دلاوری و ایثارگری برای تأمین نظم و امنیت جامعه بوده افزود: گام‌های خستگی‌ناپذیر فرماندهان، افسران و سربازان این نیرو در دفاع از مرزهای کشور و مبارزه با عوامل ناامنی و هنجارشکنی، همواره محکم و استوار بوده است. گرجی اظهارکرد: : امروز دست استکبار از همه چیز ایران خالی شده، امروز استکبار از جوانان ما ناامید شده و دنبال ترفند هستند و حتی اگر فوت این دختر خانم نبود بهانه دیگری درست می‌کردند، امنیت امروز کشور ما زبانزد است، و دنیا می‌داند این امنیت چقدر بالاست، امروز نیروی انتظامی قدرت بزرگی است و حضورشان در عرصه امنیت شهرها مایه آرامش است و همه روی نیروی انتظامی حساب باز کرده اند. نماینده عالی دولت در شهرستان گفت :نیروی انتظامی با تکیه بر آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و پیروی از ولایت، همچون همیشه، با اقتدار و صلابت و در عین حال عقلانیت و رأفت اسلامی وبرخورد مناسب و با بهره‌گیری از اعتماد و مشارکت مردم، گام‌هایی بلند و اساسی در راستای ارتقای همبستگی ملی و قانون‌گرایی برداشته است. دکتر گرجی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا اقدامات مقتدرانه فراجا در تأمین امنیت پایدار کشور را بار دیگر یادآوری کنیم؛ بی‌تردید بخش عمده عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران برخاسته از تلاش‌های بی‌دریغ بزرگمردان نیروی انتظامی در عرصه امنیت عمومی است. وی گفت: عملکرد به‌موقع، مناسب و هوشمندانه نیروی انتظامی در حوادث و بحران‌های اجتماعی از جمله در جریان ناآرامی‌های اخیر کشور، موجب شده است که توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نقش بر آب شده و جریان‌های معاند و بدخواه در سوءاستفاده از مطالبات و اعتراضات مردمی ناکام بمانند. وی با بیان اینکه با تلاش نیروی های انتظامی، سپاه ،بسیج مردمی ومرزبانی ، شهرستان فریدونکنار از جمله شهرستان های امن به شمار می‌رود، افزود: با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی برخورد خواهد شد و افرادی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند درکمترین زمان ممکن دستگیر و به مراجع قانونی سپرده می‌شوند. فرماندار شهرستان با بیان اینکه نیروی انتظامی در این اتفاقات، مظلوم واقع شده ، تصریح کرد: نیروهای امنیتی کارنامه خوبی از خود در حفظ نظم عمومی نشان داده ومردم ما نیز بدون توجه به شایعه‌سازی‌ها، شبهه‌افکنی‌ها ، قدردان زحمات فرزندان خود در این نیرو هستند. ‎

فرماندار فریدونکنار به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان خدوم فراجا در راه برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، نام نیروهای انتظامی، قرین شجاعت، دلاوری و ایثارگری برای تأمین نظم و امنیت جامعه بوده افزود: گام‌های خستگی‌ناپذیر فرماندهان، افسران و سربازان این نیرو در دفاع از مرزهای کشور و مبارزه با عوامل ناامنی و هنجارشکنی، همواره محکم و استوار بوده است.

گرجی اظهارکرد: : امروز دست استکبار از همه چیز ایران خالی شده، امروز استکبار از جوانان ما ناامید شده و دنبال ترفند هستند و حتی اگر فوت این دختر خانم نبود بهانه دیگری درست می‌کردند، امنیت امروز کشور ما زبانزد است، و دنیا می‌داند این امنیت چقدر بالاست، امروز نیروی انتظامی قدرت بزرگی است و حضورشان در عرصه امنیت شهرها مایه آرامش است و همه روی نیروی انتظامی حساب باز کرده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت :نیروی انتظامی با تکیه بر آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و پیروی از ولایت، همچون همیشه، با اقتدار و صلابت و در عین حال عقلانیت و رأفت اسلامی وبرخورد مناسب و با بهره‌گیری از اعتماد و مشارکت مردم، گام‌هایی بلند و اساسی در راستای ارتقای همبستگی ملی و قانون‌گرایی برداشته است. دکتر گرجی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا اقدامات مقتدرانه فراجا در تأمین امنیت پایدار کشور را بار دیگر یادآوری کنیم؛ بی‌تردید بخش عمده عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران برخاسته از تلاش‌های بی‌دریغ بزرگمردان نیروی انتظامی در عرصه امنیت عمومی است.

وی گفت: عملکرد به‌موقع، مناسب و هوشمندانه نیروی انتظامی در حوادث و بحران‌های اجتماعی از جمله در جریان ناآرامی‌های اخیر کشور، موجب شده است که توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نقش بر آب شده و جریان‌های معاند و بدخواه در سوءاستفاده از مطالبات و اعتراضات مردمی ناکام بمانند. وی با بیان اینکه با تلاش نیروی های انتظامی، سپاه ،بسیج مردمی ومرزبانی ، شهرستان فریدونکنار از جمله شهرستان های امن به شمار می‌رود، افزود: با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی برخورد خواهد شد و افرادی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند درکمترین زمان ممکن دستگیر و به مراجع قانونی سپرده می‌شوند.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه نیروی انتظامی  در این اتفاقات، مظلوم واقع شده ، تصریح کرد:  نیروهای امنیتی کارنامه خوبی از خود در حفظ نظم عمومی نشان داده ومردم ما نیز بدون توجه به شایعه‌سازی‌ها، شبهه‌افکنی‌ها ، قدردان زحمات فرزندان خود در این نیرو هستند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
نظر سنجی

آیا از محتوی سایت فرمانداری فریدونکنار راضی می باشید؟

بلی
خیر
پیوند ها