امروز : 20 اردیبهشت 1403

گزارش تصویری

محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

کد خبر : 116962 5 آبان 1401
پ

فرماندار فریدونکنار در پیامی به‌مناسبت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ اظهار داشت: این فاجعه دلخراش بار دیگر عمق کینه توزی دشمنان علیه مقدسات اسلامی را نشان داد. ‎

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد بار دیگر عمق کینه توزی دشمنان علیه مقدسات مردم عزیز ایران را نشان داد.

در روزهای اخیر که یادآور جنگ احزاب و صف‌آرایی همه‌جانبه دشمنان است، آنان با تمام توان و ظرفیت‌ خویش نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند؛آنچه در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام رخ داد، مصداق عینی جنایتی واقعی در دل صحنه سازی مجازی دشمنان قسم خورده ی این مرز و بوم است. هرچند تجربه نشان داده ملت شریف ایران اسلامی با این گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه از پای نخواهند نشست و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب نشینی نخواهند کرد.

بدون شک این مصیبت بزرگ دل هر ایرانی غیوری را به درد آورده است. قاطعیت و صلابت نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با عوامل آشکار و پنهان این واقعه، درس عبرتی برای کسانی خواهد بود که امنیت ملت ایران را وجه المصالحه اهداف شوم خود قرار داده‌اند.

فرماندار فریدونکنار ضمن تقدیر وتشک از مجاهدت و ایثار مردم ، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، وقوع این جنایت را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحناله الفدا، مقام معظم رهبری، مردم ولایت‌ مدار ایران و خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل و کامل را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

کوروش ابراهیم نژاد گرجی

فرماندار شهرستان فریدونکنار

اشتراک گذاری
نظر سنجی

آیا از محتوی سایت فرمانداری فریدونکنار راضی می باشید؟

بلی
خیر
پیوند ها