امروز : 10 فروردین 1403

پیام تبریک دکتر داودی فرماندار شهرستان گلوگاه بمناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

کد خبر : 117511 29 آبان 1401
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه، متن پیام بدین شرح است؛ ‎

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

✅ بسیج لشگر مخلص خداست.

                            امام خمینی (ره)

 

✅ در  ‌آذر ماه سال ۱۳۵۸ و با فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش ٢٠ میلیونی)، این نهاد مقدس زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید.

 

✅ بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی و ارزشی به وضوح دید. راهی که باعث شد جوانان این دیار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی، سرافرازانه از وطن و میهن اسلامیشان در برابر متجاوزان دفاع کرده و اکنون نیز با تداوم این مسیر الهی، انقلاب و نظام اسلامی را از آسیب بدخواهان در امان نگه داشته است.

 

✅ بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن، خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد.

 

✅ اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، هفته بسیج، این شجره طیبه و یادگار امام راحل عظیم الشان(ره) را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، آحاد مردم بویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدای شهرستان گلوگاه تبریک عرض نموده و پایداری و سربلندی این دلاورمردان و پاک باختگان عرصه ایثار را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستارم.

 

                    مهدی داودی

            فرماندار شهرستان گلوگاه

اشتراک گذاری
پیوند ها