امروز : 30 فروردین 1403

برگزاری جلسه شورای عالی ورزش شهرستان گلوگاه با حضور دکتر داودی فرماندار شهرستان

کد خبر : 117566 30 آبان 1401
پ

✅ در روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱/۸/۲۹ با حضور دکتر شریعتی نماینده مردم شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی، دکتر داودی فرماندار شهرستان، عالیشان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، معاونین فرماندار، بخشدار کلباد و جمعی از مسئولین جلسه ای در فرمانداری شهرستان گلوگاه برگزار گردید. ‎

در ابتدای جلسه دکتر داودی فرماندار شهرستان ضمن عرض خیر مقدم، مسائل کلی در حوزه ورزش شهرستان را بیان نمودند و به نقش پررنگ ورزش در راستای ایجاد نشاط اجتماعی اشاره و اعلام داشت؛
شور و هیجانی که این روزها به شکل نابهنجار توسط جوانان در حال بروز می باشد ناشی از کوتاهی و بی توجهی متولیان به حوزه پر اهمیت ورزش می باشد .

✅ رییس شورای عالی ورزش شهرستان در ادامه به پروژه های عمرانی ورزشی در حال احداث شهرستان اشاره داشتند و خواستار بهسازی و نوسازی اماکن ورزشی، پیگیری جذب اعتبار با هماهنگی نماینده مجلس و مدیر کل ورزش و جوانان استان در راستای جذب اعتبار برای ۴ پروژه گردید و خواستار افتتاح پروژه در حال تکمیل روستای اِوارد در ایام دهه مبارک فجر شدند.

✅ دکتر داودی از سرفصل پایین اعتبارات حوزه ورزش در شهرستان سخن گفتند و ابراز داشتند، می‌بایست در رفع حداقلی نیازهای جوانان خصوصا در ایجاد فضای ورزشی، برگزاری همایش ها و برنامه های بومی و محلی و گسترش آن گام‌های مثبتی برداشته شود.

✅ در ادامه جلسه دکتر شریعتی نماینده مردم در مجلس شواری اسلامی ضمن اعلام حمایت و رایزنی تا حصول نتیجه پروژه های بیان داشت: درخواست ما از مدیرکل خاتمه پروژه های نیمه تمام و افتتاح آنها در دهه فجر است.

✅ پس از پایان جلسه از پروژه های زمین فوتبال شهر گلوگاه، خانه کشتی، سالن ورزشی سه هزار نفره خورشید کلا، زمین فوتبال روستای لمراسک و تیرتاش و سالن ورزشی در حال احداث روستای ریحان آباد بازدید مشترک بعمل آمد.

✅ روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها