امروز : 5 اردیبهشت 1403

غبار روبی و گلباران مزار شهدا

کد خبر : 117599 3 آذر 1401
پ

با عنایت به آغاز هفته بسیج و با حضور حجت السلام و المسلمین هدایتی امام جمعه شهرستان تنکابن ، مظاهرمعافی فرماندار ویژه شهرستان تنکابن ، سرهنگ مهدوی فرمانده ناحیه ، روسای ادارت و دستگاها ی اجرای و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان آیین غبار روبی ، گلباران و تجدید میثاق با مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای تنکابن برگزار شد . ‎

غبار روبی و گلباران مزار شهدا

با عنایت به آغاز هفته بسیج و با حضور حجت السلام و المسلمین هدایتی امام جمعه شهرستان تنکابن ، مظاهرمعافی فرماندار ویژه شهرستان تنکابن ، سرهنگ مهدوی فرمانده ناحیه ، روسای ادارت و دستگاها ی اجرای و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان  آیین غبار روبی ، گلباران و تجدید میثاق با مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای تنکابن برگزار شد .

مظاهر معافی فرماندار ویژه شهرستان تنکابن ضمن تبریک هفته بسیج بیان داشت : هنگامی که امام خمینی (ره ) ملت و مردم را با واژه بسیج آشنا کرد گمانه زنی ها  بر این اساس بود که بسیج یک سازمان دفاعی و نظامی و شبه نظامی در ارثه ایجاد امنیت فعال می  باشد که با فعالیت ها و پیروزی های بسیج در حوزه دفاعی باعث فلسفه تعریف  و ایجاد بسیج مطرح گردید .

نماینده عالی دولت : عنوان شده که بسیج باید دسته بندی و شبکه سازی و سازماندهی شود به عنوان بسیج اقشار مانند بسیج جامعه پزشکی ، اصناف ، ادارات ، دانشگاهی و دانش آموزی که قرار بر این شد  در همه نقاط کشور باشد .

مظاهر معافی با بیان اینکه : بسیج یک مجموعه خاص یا یک سازمان کوچک که صرفا با یک ماموریت از نظر امام (ره ) تشکیل نشد  بلکه یک تفکربوده است  در جهت  تثبیت انقلاب ، توسعه وتعمیق انقلاب اسلامی ایران که این تفکر مد نظر امام راحل می باشد و با این تفکر بسیج شکل گرفت و فلسفه بزرگ بسیج اخلاص می باشد که همین اخلاس باعث شد همه در مسیر انقلاب قرار گیرند چون لشکر مخلص خداست 

فرماندار ویژه تنکابن : مدیران که در تراز انقلاب اسلامی فعالیت می کنند و به عنوان مدیر  اسلامی باید یک مدیر بسیجی باشند که بتواند مدیر اسلامی با اخلاص بسیجی باشند و اگر این اخلاص بسیجی  نباشد  و آسیب  ببیند یعنی مدیر اسلامی نیست .

نماینده عالی دولت : در فضای غبار آلود و فضای که دیگران در آن  شبحی ایجاد می کنند باید یک تفکر ناب و مقتدر در غالب یک تفکر بسیجی بسیار کار گشاه  باشد  و از انحراف جامعه جلو گیری می کند . و این تفکر مربوط به یک قشر خاص نمی باشد.

 وی با بیان  تفکر بسیجی حاج قاسم سلیمانی بیان داشت : که حاج قاسم نیز یک بسیجی با تفکر بسیجی و اخلاصی که داشت دنیا را متوجه خود کرد که همه آنها بر نامه ریزی برای حذف ایشان برنامه ریزی کردند ولی نمی دانستند که حاج قاسم در مسیر یک  تفکر اعتقادی است  لذا حاج قاسم های زیادی در این مسیر قرار دارند و شهدای زیادی هم در این مسیر نثار انقلاب اسلامی  خواهد شد و مقاومت همچنان باقی است و در دستور کار همه بسیجیان  است .

فرماندار تنکابن : در غالب تفکر بسیجی ما باید  نحوه  مقابله  و مقاومت   و برنامه ریزی های  مسائلی که در غالب یک پروژه استراژیکی حرکت  کنیم و باید نگاه ویژه ی به ابزار های دشمن و متناسب با آن پدافندی که می شود اعمال کرد  نگاه ویژه رو داشته باشیم   اگر امروز ابزار دشمن فضای مجازی می باشد ما هم با ید به نحوی عمل کنیم که بتوانیم با تولید محتوا پاسخ  قاطع  و درستی برای نوجونان و جوانان خودمان داشته باشیم .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها