امروز : 5 اردیبهشت 1403

برگزاری نشست دوره ای با دهیاران در شهرستان بهشهر

کد خبر : 117628 5 آذر 1401
پ

نشست دوره ای با دهیاران که در جهت پیگیری تحقق و جذب سهمیه تکلیفی بیمه کشاورزان و روستاییان و عشایر شهرستان بهشهر برگزار شد. ‎

 

نشست دوره ای با دهیاران که در جهت پیگیری تحقق و جذب سهمیه تکلیفی بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر شهرستان بهشهربا حضور علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر، موسوی بخشدار و مدیر کل بیمه کشاورزان و روستاییان و عشایری استان مازندران تشکیل شد.

 

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در جمع دهیاران گفت:

 

دهیاران به عنوان عوامل واسط و رابط مردم با دستگاههای دولتی و حاکمیتی در وزارت کشور هستند.

میرزایی فرماندار بهشهر ضمن قدردانی و تشکر از زحمات دهیاران و شورای اسلامی در روستا و مجموعه کارشناسان در بخشداری خاطر نشان کرد پیشانی کار در سطح روستا دهیاران به عنوان حلقه رابط بین دولت و مردم در کسوت دهیاری در روستا هستند.

 

میرزایی با اشاره به ظرفیت بی نظیر شهرستان بهشهر در حوزه گردشگری افزود شهرستان بهشهر با ظرفیت هایی چون مهربان رود رستم کلا، گوهر تپه به عنوان اولین صنعت شهرنشینی با قدمت هفت هزار ساله صفی آباد ، چهل ستون ، عباس آباد ، میانکاله، غار هوتو به عنوان دوره دوم زمین شناسی اولین مهاجرت کوهستانی به دشت سرخ او سن بی، اسبوو ، سنگ نو ، چشمه عمارت ، آبشار دم دمی و دهها جاذبه گردشگری دیگر را بر شمرد.

 

فرماندار بهشهر با اشاره به فعالیتهای متمرکز و تجمیع شورا و دهیار در موضوعات خدمات رسانی ،برق ،گاز، جاده، آسفالت از پیگیری های شورا دهیاران تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
پیوند ها