امروز : 10 فروردین 1403

آغاز عملیات اجرای آسفالت راه الموت

کد خبر : 117644 4 آذر 1401
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن ‎

 

 

آغاز عملیات اجرای آسفالت راه الموت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن

با حضور مظاهر معافی فرماندار ویژه شهرستان تنکابن ، باقری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ، بخشدار و اعضای شورای اسلامی بخش کوهستان و پیمانکاران  آسفالت بخشی از راه الموت به تنکابن دهستان سه هزار از بخش کوهستان انجام شد  .

فرماندار ویژه تنکابن ضمن تبریک هفته بسیج بیان داشت : راه ارتباطی الموت به تنکابن یکی پروژه های  ارتباطی  بزرگ مازندران به استان قزوین   می باشد که توسط قرار گاه  سازندگی خاتم الانبیا در حال احداث است  .

نماینده عالی دولت در شهرستان : آسفالت فاز یک  این پروژه به طول هفت و نیم کلیومتر و به عرض هفت متر سی سانت و با اعتبار بالغ بر دویست ملیارد ریال می  باشد که به دلیل عملیات گاز رسانی روستاهای بالادست تتمه آن نیز  انجام می شود .

مظاهر معافی : بدیل عدم تامین مالی این پروژه دچار محمدودیت های زیاد شده بود که با توجه به مشکلات مردم در جهت دسترسی به روستا های بالادست  تلاش های زیادی که  توسط استاندار محترم مازندران و مسئولان شهرستانی  و با کمک قرارگاه سازندگی خاتم الاانبیا اعتبار لازم جهت آسفالت پروژه فراهم شد وهمچنین  پیگیری ها  لازم در جهت ادامه آسفالت در حال رایزنی می باشد  .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها