امروز : 10 فروردین 1403

نشست مشترک هماهنگی برگزاری همایش فرصت‌ها و جذابیت های سرمایه گذاری در شرق مازندران

کد خبر : 117665 6 آذر 1401
پ

نشست مشترک هماهنگی برگزاری همایش فرصت‌ها و جذابیت های سرمایه گذاری در شرق مازندران در دفتر فرماندار بهشهر برگزار شد. ‎

 

نشست مشترک هماهنگی برگزاری همایش فرصت ها و جذابیت های سرمایه گذاری در شرق مازندران با حضور بابایی فرماندار نکا و داودی فرماندار گلوگاه و معاونین در دفتر فرمانداری بهشهر برگزار شد.

 

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر ضمن خیر مقدم به بابایی فرماندار نکا و داودی فرماندار گلوگاه عنوان کرد:

شرق مازندران ظرفیت های فراوانی دارد و باید مسیر جذب سرمایه گذاران را فراهم کنیم

میرزایی با اشاره به برگزاری همایش فرصت ها و جذابیت ها در شرق مازندران اظهار داشت موظفیم در سیاست های استاندار در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری از تمام ظرفیت های سه شهرستان بهره گیریم.

 

نماینده عالی دولت ضمن تاکید بر شناسایی ظرفیت های شرق استان و موضوع بیکاری جوانان از ظرفیت و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه صنعت ، کشاورزی و گردشگری وظرفیت بندر امیر آباد باید بهره گیری کنیم.

 

بابایی فرماندار نکا در این نشست عنوان کرد:

سه رکن اساسی برای برگزاری همایش لازم است که اولین رکن آن شناسایی زمینه های سرمایه گذاری در شرق استان است دومین رکن حضور و پیگیری های دستگاه های مرتبط است و سومین و مهمترین رکن برگزاری این همایش که ما در شهرستان ساری موفق نبودیم حضور سرمایه گذاران بود که حضور سرمایه گذران و معرفی فرصت ها و جذابیت ها می تواند کارساز باشد.

 

داودی فرماندار گلوگاه در ادامه اظهار داشت:

مهمترین موضوع در برگزاری همایش فرصت ها و جذابیت های شرق مازندران برگزاری شکلی کار همایش است ما آماده ایم و استقبال خواهیم کرد و با تمام ظرفیت میزبان این همایش در شرق مازندران خواهیم بود.

اشتراک گذاری
پیوند ها