En امروز : 1 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران:

با رفع موانع پیش رو؛ بندر امیرآباد به مرکز صادراتی شمال کشور تبدیل می شود

کد خبر : 117672 6 آذر 1401فرهنگی
پ

سید محمود حسینی پور در حاشیه بازدید از بندر امیرآباد،، گفت: امیدواریم گره های صادراتی محصولات استان مازندران باز شود و بندر امیرآباد به هاب صادراتی شمال کشور تبدیل گردد . ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران،‌ سید محمود حسینی پور در حاشیه بازدید از بندر امیرآباد، با عنوان اینکه موانع صادراتی استان در جلسه روز گذشته با حضور معاون رئیس جمهور بررسی شد، افزود: معاون رئیس جمهور، پیگیری های مناسبی را طی ۲۴ ساعت اخیر برای رفع این موانع صورت دادند.

 استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: امیدواریم گره های صادراتی محصولات استان مازندران باز شود و بندر امیرآباد به هاب صادراتی شمال کشور تبدیل گردد .
وی ادامه داد :با توجه به تحولات مهمی که در منطقه سی آی اس اتفاق افتاد و راهبرد جمهوری اسلامی ایران برای فعال کردن کریدور شمال - جنوب بندر امیرآباد می تواند نقش محوری ایفا کند.

استاندار ادامه داد: باید با استانداردسازی محصولات صارداتی و رفع موانع و مسائل این حوزه بویژه تعرفه های ترجیحی و تقویت سیستم حمل و نقل حضور خود را در بازارهای هدف تقویت کنیم.

حسینی پور، یادآور شد: فرصت بزرگ صادرات در بخش های مختلف با وجود بازارهای مستعد نباید از دست برود و ما برای فعالیت در این بخش و رشد اقتصادی مازندران برنامه داریم.
اشتراک گذاری