En امروز : 5 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران، عنوان کرد:

تاسیس ۲۰ شرکت دانش بنیان در مازندران در یک سال اخیر / با کوتاه شدن زمان صدور مجوز؛ از سرمایه گذاری در مازندران حمایت می شود

کد خبر : 117674 6 آذر 1401فرهنگی
پ

سید محمود حسینی پور، گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری از برنامه های مهم ماست و حمایت لازم را با کوتاه کردن زمان صدور مجوز از سرمایه گذاری در مازندران بعمل آوردیم. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی پور در آیین بهره برداری از بزرگترین مرکز زالو درمانی در بخش کجور شهرستان نوشهر با عنوان اینکه در راستای محرومیت زدایی و تحول در اقتصاد روستا امروز بزرگترین مرکز زالو درمانی را در روستای حیرت کجور نوشهرافتتاح کردیم، خاطر نشان کرد: صدور مجوزهای کسب و کار و سرمایه گذاری متاسفانه بعضا در موانع اداری متوقف می شود که با کوتاه کردن کردن این زمان، حمایت لازم را از سرمایه گذاری در استان بعمل آوردیم.

وی با بیان این که حمایت از سرمایه‌گذاری از برنامه های مهم ماست، خاطرنشان کرد: در این راستا همه مسئولین استان بسیج شدند تا این مشکل حل شود و دستورات لازم را صادر کردیم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات نوروزی در خصوص ضرورت دانش بنیان کردن فعالیت ها؛ اولین مرکز تولید دانش بنیان در این منطقه ایجاد شد، گفت: با اراده بسیجی که یک تفکر است، شاهد دستاوردهای مهم بسیج در نانو هسته ای و تکنولوژی های دیگر هستیم.

سید محمود حسینی پور اظهار کرد :کمبودها در سیستم اداری نباید منجر از بین رفتن اراده ما شود. جوانان ما باید به میدان بیایند تا شاهد تغییر و تحول در سیستم اداری باشیم .

استاندار بیان کرد: مجموعه نیروهای انسانی مازندران با استعداد درخشان می تواند در اختیار سرمایه گذاران و شرکت های دانش بنیان قرار بگیرد و طی یکسال اخیر۲۰ شرکت دانش بنیان در مازندران تاسیس شد .

این مسئول اضافه کرد :اولویت اول بکارگیری در این شرکت دانش بنیان باید جوانان کجور باشند تا موجب انگیزه برای ایجاد بیشتر این قبیل شرکت ها گردد.

 

اشتراک گذاری