En امروز : 4 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران در دیدار رئیس فدراسیون پرورش اندام مطرح کرد:

بدنبال احداث کمپ‌های بزرگ ورزشی و گردشگری حرفه‌ای برای توسعه ورزش مازندران هستیم / حمایت صد در صدی از مسابقات بین المللی پرورش اندام مستریونیورس

کد خبر : 119729 2 بهمن 1401فرهنگی
پ

استاندار مازندران در دیدار رئیس فدراسیون پرورش اندام ایران با عنوان اینکه با یک برنامه ریزی اساسی بدنبال احداث کمپ‌های بزرگ ورزشی و گردشگری حرفه‌ای برای توسعه ورزش و برگزاری مسابقات مهم ورزشی در استان مازندران هستیم، گفت: از برگزاری مسابقات پرورش اندام مستریونیورس در ماه فوریه 2023 در مازندران کاملا حمایت می کنیم. ‎

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در دیدار با عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون پرورش اندام ایران با عنوان اینکه با یک برنامه ریزی اساسی بدنبال احداث کمپ‌های بزرگ ورزشی و گردشگری حرفه‌ای برای توسعه ورزش و برگزاری مسابقات مهم ورزشی در استان مازندران هستیم، خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی تقریبا یکی از رشته‌های بزرگ ورزشی است و خانواده این رشته خانواده بزرگی است که بدلیل ورزشکاران زیادی که دارد در صورت توجه و سرمایه گذاری لازم می تواند اثرگذاری قابل توجهی داشته باشد.

 

 

وی با تاکید بر پیوست فرهنگی در این مسابقات، ادامه داد: پیوست فرهنگی اگر برای این رشته ورزشی تعریف شود می‌تواند ملاحظات قابل توجهی داشته باشد و هر چقدر در این رشته تلاش کنیم مخاطب‌مان را افزایش بدهیم باعث ایجاد امنیت روانی و اجتماعی می گردد. چرا که رابطه معنا‌داری بین ورزش و امنیت وجود دارد، لذا هر جامعه ای که جاذبه بشتری در ورزش بتواند ایجاد کند امنیت اجتماعی را می تواند افزایش دهد.

 

 این مسئول اضافه کرد: یک سامانه‌ای را می بایست ایجاد کنیم تا تمام افرادی که در رشته بدنسازی فعالیت می کنند با مشوق هایی که اعمال می شود در این سامانه عضو شوند تا از امتیازات پیرامون این موضوع بتوانند بهره ببرند که یک مزیت برای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام محسوب می شود.

 

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با برقرار کردن ارتباط با مردم از طریق این سامانه می تواند در عرض 5 سال آینده رشته پرورش اندام را به خانه های مردم سوق دهد، اظهار کرد: رشته پرورش اندام و بدنسازی می تواند سلامت و امنیت اجتماعی آحاد جامعه را تضمین کند و بدون شک جوانانی که به سوی این رشته می آیند، بسمت سایر بزه‌های اجتماعی نمی روند و با اجرای این طرح فدراسیون پرورش اندام به پولدارترین رشته ورزشی تبدیل می شود که بی شک موجب ایجاد انگیزه برای ورزشکاران این رشته و سایر جوانان این استان در دورترین نقاط استان می شود.

 

 استاندار مازندران تاکید کرد: از برگزاری مسابقات بدنسازی در سطح استانی و کشوری بصورت 100 درصدی حمایت می کنیم چرا که موجب نشاط اجتماعی می گردد.

 

گفتنی است؛ استان مازندران و شهرستان رامسر برای اولین بار در کشور به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام مستریونیورس در ماه فوریه 2023 انتخاب شده است.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری