En امروز : 9 فروردین 1403

ثلاثی، رئیس ستاد هماهنگی برنامه های دولت در دهه فجر انقلاب اسلامی استان:

ایام الله دهه فجر، برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی جاودانه است / برنامه های دهه فجر، با مشارکت و حضور مردم برگزار شود

کد خبر : 119761 3 بهمن 1401فرهنگی
پ

احمد ثلاثی، مشاور و دستیار ویژه استاندار، با بیان این که دهه فجر یادآور شکوه پیروزی ملت ایران بر طاغوت است که برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و الهام بخش است، گفت: جشن ایام الله دهه فجر باید با حضور و مشارکت مردم و در راستای تقویت امید در جامعه برگزار شود. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد ثلاثی، مشاور و دستیار ویژه استاندار و رئیس ستاد هماهنگی برنامه های دولت در دهه فجر انقلاب اسلامی استان در جلسه این ستاد با عنوان اینکه انقلاب اسلامی نماد اراده ملتی بزرگ در سایه رهبری حکیمانه مردی الهی و تاریخ ساز همانند حضرت امام خمینی (ره) است که با مشارکت ملت و نثار خون شهیدان والامقام بر قدرت نظام ستمشاهی و حامیان وی فائق آمد، افزود: دهه فجر یادآور شکوه پیروزی ملت ایران بر طاغوت است که برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و الهام بخش است.

ثلاثی، ایام الله فجر را فرصتی طلایی برای تبیین و تشریح آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: نسل جوان و آینده ساز باید با اقدامات بزرگ نظام در حوزه های مختلف آشنایی کامل پیدا کنند.

رئیس ستاد هماهنگی برنامه های دولت در دهه فجر انقلاب اسلامی استان، این ستاد را محور هرگونه برنامه ریزی برای برگزاری مراسم و برنامه های هماهنگ، شکوهمند و مردمی در دهه فجر امسال در مازندران عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی برنامه های اجتماعی و فرهنگی و پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی که از سوی فرمانداران و دستگاه های اجرایی برای جمع بندی و برنامه ریزی به دبیرخانه ستاد دهه فجر ارسال می شود، با نظر نهایی و تاکیدات مقام عالی دولت در مازندران تایید و تدوین می شود.

مشاور و دستیار ویژه استاندار، بر ارائه خدمات و اقدامات نظام به مردم بصورت تطبیقی و آماری تاکید کرد و اظهار داشت :فرمانداران و شهرداران در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم ایام الله دهه فجر و فضاسازی متناسب با این ایام نهایت اهتمام را معمول دارند و در راستای تاکید استاندار مازندران، اطلاع رسانی گسترده و مناسب را در این خصوص انجام دهند .

وی گفت :با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال و ایام عید نوروز قرار داریم می بایست سواحل و جاده های مواصلاتی سراسر استان مورد پاکسازی قرار گیرد .

دستیار ویژه استاندار مازندران اظهار کرد :مردمی کردن دهه فجر با استفاده از ظرفیت های مردمی و تشکل های مختلف یکی از موضوعاتی است که باید اجرایی شود چرا که جشن واقعی این دهه باید با حضور و مشارکت مردم و در راستای تقویت امید در جامعه برگزار شود.

 

اشتراک گذاری