امروز : 6 اردیبهشت 1403

جشن باشکوه و عظیم بهار ۴۴ در شهرستان نکا

ایران اسلامی هرگز در مقابل استکبار جهانی و زیاده خواهی آنها به مصالحه و سازش نخواهد رسید، چون مسیر حق و باطل با یکدیگر متفاوت هستند

کد خبر : 120598 22 بهمن 1401
پ

دکتر عبدالرضا بابایی فرماندار شهرستان نکا گفت: دشمنان اسلام که ماه های قبل فریاد رفراندوم سر می دادند، اکنون این حضور باشکوه و رفراندوم زیبا را ببینند که انقلاب اسلامی ایران میراث گرانبهای انبیای الهی است. ‎

عبدالرضا بابایی فرماندار شهرستان نکا گفت: دشمنان اسلام که ماه های قبل فریاد رفراندوم سر می دادند، اکنون این حضور باشکوه و رفراندوم زیبا را ببینند که انقلاب اسلامی ایران میراث گرانبهای انبیای الهی است.

وی ادامه داد: علما و شهدای عزیز ایران اسلامی درطول تاریخ و در جنگ تحمیلی، جبهه مقاومت و دفاع از حرم با نثار خون گرانبهای خود مسیر حق را آبیاری کرده و بر باطل پیروز شدند.


نماینده عالی دولت در شهرستان نکا اظهار کرد: ایران اسلامی هرگز در مقابل استکبار جهانی و زیاده خواهی آنها به مصالحه و سازش نخواهد رسید، چون مسیر حق و باطل با یکدیگر متفاوت هستند.


بابایی به حضور پرشور مردم شهرستان نکا در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و عنوان کرد: این حماسه حضور مانند حرکت عظیم امام خمینی (ره) خط بطلانی بر همه نقشه های دشمن کشید و بساط سلطه و نفوذ آنها را جمع کرد.


فرماندار شهرستان نکا تفکر اینکه برخی در داخل کشور با جمله کلیشه ای (توهم توطئه) در زمین دشمن نقش آفرینی می‌کنند، خائن هستند تصریح کرد: جنگ تحمیلی، فضای مجازی، آسیب های اجتماعی، تحریم های متعدد و بسیاری از اقدامات دیگر علیه جمهوری اسلامی ایران از جانب دشمنان اعمال شد و این دشمنی آنها با اسلام همیشگی بوده و ادامه خواهد داشت.

 

بابایی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، پزشکی، هسته ای، ورزشی، فناوری اطلاعات، مهندسی، نظامی و دیگر موارد همیشه روند صعودی دارد بیان کرد :
هرگاه دولت مستقر در جمهوری اسلامی قطار پیشرفت را با سرعت بیشتر به حرکت درآورد، دشمنی دشمنان بیش از پیش شدت گرفت


این مقام مسئول با عنوان اینکه امروز دشمنان می خواهند مرزهای ذهنی جوانان را از بین ببرند، بیان کرد: همان جوانان هدف دشمنان، امروز با حضور پرشکوه خود در حفظ و دفاع از آرمان‌های انقلاب حاضر هستند و جانفشانی خواهند کرد.


بابایی در پایان این مراسم، فاصله انداختن بین مردم و مسئولین، ایجاد شکاف و دوقطبی بین مردم و تضعیف نقش نهادهای امنیتی و حفاظتی را از نقشه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران دانست .

 

در حاشیه این گردهمایی عظیم، به گفت و گو با مردم حاضر در خیابان پرداخته شد: سمانه اتحاد،۳۳ ساله مربی دفاع شخصی که به همراه هنر جویان خود در راهپیمایی شرکت کرد گفت: با علاقه و اشتیاقی که در هنر جویان خود برای حضور در راهپیمایی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب دیدم با هدف اینکه مشتی بر دهان سودجویان و اغتشاش گران بزنیم در این گردهمایی عظیم شرکت کردیم.


محمد قاسم ابوالحسینی ۶۵ ساله نیز عنوان کرد: بر اساس وظیفه واجب شرعی و فرمان امام خمینی برای دفاع از انقلاب و خون پاک شهدا در این راهپیمایی شرکت کردم.


فاطمه میرزایی دانش آموز ۱۲ ساله گفت: با هدف شرکت در جشن انقلاب و دفاع از کشورم تا مشتی بر دهان آمریکا و اسرائیل بکوبم و نمی گذاریم خون شهدا پایمال شود.

سید رضا سلیمی دانش آموز دهه نودی نیز بیان کرد: آمده ام تا با شعار مرگ بر آمریکا به دشمن بگویم من نیز یک قاسم سلیمانی هستم همان حاج قاسم بزرگی که دشمنانش انقدرحقیر بودند او را شبانه به شهادت رساندند

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس