En امروز : 10 فروردین 1403

استاندار مازندران:

جمهوری اسلامی؛ میراث عظیم امام خمینی، جهان را متحول کرد / برای حل مشکلات و توسعه بخش های مختلف باید نگاه به سرمایه گذاری در استان متحول شود

کد خبر : 122236 12 فروردین 1402فرهنگی
پ

استاندار مازندران، بابیان این که استقرار جمهوری اسلامی جهان معاصر را متحول کرد، گفت: نگاه به سرمایه گذاری برای رفع مشکلات و اعتلای بخش های مختلف باید متحول شود. ‎

 

سیدمحمود حسینی پور در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بابل که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، افزود: جشن ۱۲ فروردین، جشن ملی است و باید آنقدر آن را بزرگ بشماریم تا تاریخ تحریف نشود.

وی اضافه کرد: تاریخ درخشان جمهوری اسلامی ایران در میان همه حکومت‌هایی که به ظاهر ژست دموکراسی می گیرند، به دست مبارک یک فقیه عادل یکی از بزرگترین کارشناسان جهان اسلام و یکی از شخصیت های برجسته حوزه علمیه نجف و قم شکل گرفت و محصول کار ایشان جهان را متحول کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای ملت ایران نعمتی بزرگتر از جمهوری اسلامی ایران نبود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی توانست عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان بکشاند و کشوری که سرسپرده اروپایی‌ها و غربی‌ها بود، را این چنین به عزت برساند. روز جمهوری اسلامی با رای حداکثری ملت ایران تصویب شد.

وی ادامه داد: بزرگترین نعمت کشور ولایت فقیه بود که حضرت امام پایه گذاری و مقام معظم رهبری آن را تثبیت کردند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: به باور برخی توسعه یافتگی فقط در اقتصاد است و در نگاه جمهوری اسلامی ایران، توسعه یافتگی در همه ابعاد اخلاق، معنویت، اجتماع و اقتصاد است.

وی افزود: اگر چه این روزها برخی نابهنجاری های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب مردم را رنج می دهد اما باید حواسمان جمع باشد و در این شب ها به مساجد و هیات های مذهبی هم سر بزنیم و فضای معنوی جامعه را ببینیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه دشمنان زیادی داریم که در همه حوزه ها به ما حمله کردند، تصریح کرد: هدف حمله دشمن براندازی جمهوری اسلامی بود لیکن دشمن در برابر بصیرت ملت ایران کم آورد.

حسینی پور یادآور شد: در مرحله اول اساس توطئه دشمن را خنثی کردیم و در مراحل بعدی بقیه توطئه ها را هم خنثی می کنیم و به هیچ عنوان زیر بار موضوع بی حجابی نمی رویم. افراد مراقب باشند در حال مبارزه با دشمنانی هستیم که از هر طریق ممکن خبیثانه ترین روش ها را برای متوقف کردن حرکت جمهوری اسلامی به کار گرفتند، پس مراقب باشیم در مسیری قرار نگیریم که دشمنان برای ما تور پهن کردند. نظام هوشمندانه رصد و مباحث را دنبال می کند و شبکه های فساد ایجاد شده، شناسایی و با آنان دارد برخورد می شود.

استاندار مازندران با اشاره به انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب رهبری معظم انقلاب، گفت: روز جمهوری اسلامی یعنی افق بیانیه گام دوم انقلاب رهبری. همه به دنبال این هستیم بیانیه گام دوم را به نتیجه برسانیم و دولت سیزدهم با همین گفتمان، آمده و مانیفست دولت سیزدهم بیانیه گام دوم است و تحقق عدالت را در گرو برنامه ریزی، تلاش جهادی و کمک گرفتن از جامعه نخبگانی مازندران می داند.

مقام عالی دولت در مازندران با تاکید براینکه تحول گرایی و تحول خواهی رویکرد اصلی استان مازندران است، بیان کرد: در مبانی مدیریتی حتما باید تحول گرایی داشته باشیم چون نمی توانیم با یک مسیر مدیریتی سنتی نیازهای امروز مردم را پاسخگو باشیم.

وی افزود: در هر مجموعه دولتی در بابل باید تحول ایجاد شود و مدیرانی که قدرت تحول ندارند و روش های سنتی را دنبال می کنند حتما باید تغییر یابند و مدیرانی که خود را با شرایط روز تطبیق می‌دهند مورد حمایت ما هستند.

استاندار مازندران با اشاره به این که با سرمایه گذاری برای تعداد زیادی اشتغال ایجاد می‌شود و زمینه های اعتلای استان فراهم می گردد، تاکید کرد: با ایجاد امنیت سرمایه گذاری باید اقبال سرمایه گذاران برای تحول نقطه نقطه مازندران را دوچندان کنیم.

حسینی پور گفت: باید نگاه به سرمایه گذاری به عنوان یکی از محورهای حل مشکلات و توسعه بخش های مختلف در مازندران کاملا تغییر کند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری