امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان نورخبر داد

کد خبر : 122313 12 فروردین 1402
پ

اجرای طرح اکوپارک جنگلی ایزدشهر با رویکرد حفظ محیط زیست گامی موثر در راستای ارتقای فضاهای جذب گردشگر ‎

فرماندار نور به اجرای طرح اکوپارک ایزدشهر پس از وقفه چندساله به دلیل کرونا اشاره و با تأکید بر رعایت ملاحظات محیط زیستی ، تصریح کرد: اجرای این طرح می تواند گامی مؤثر در راستای ارتقای فضاهای جذب گردشگر، کارآفرینی و توسعه اقتصادی منطقه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نور، مهندس احمد توکلی در خصوص مشکلات اکوپارک جنگلی ایزدشهر به فراخوان سال های گذشته شهرداری ایزدشهر اشاره و اظهار کرد: در نتیجه این فراخوان ها، قراردادی بین شهرداری و سرمایه گذاری به عنوان بهره بردار منعقد شده و کارهای پارک براساس کتابچه مصوب طرح، در حوزه های مختلف گردشگری و خدماتی و نگهداری از مجموعه پارک به صورت حفاظتی واگذار شد.

 فرماندار نور به شیوع بیماری کرونا و وقفه دوسه ساله اشاره و عنوان کرد: کارهای خوبی در سال گذشته انجام شد که به تکمیل شبکه برق رسانی، درحال انجام بودن عملیات جاده سازی و... می توان اشاره کرد.

مهندس توکلی با بیان اینکه براساس کتابچه مصوب طرح، سایر اقدامات نیز درحال انجام بوده یا برنامه ریزی برای اجرای آن ها صورت گرفته است، تصریح کرد: تابستان امسال شاهد چهره متفاوتی از پارک جنگلی ایزدشهر خواهیم بود.

 فرماندار نور تصریح کرد:ارائه خدمات مختلف گردشگری در قالب سازه های مختلف در برخی قسمت های پارک از دیگر مسائلی بود که فرماندار نور به آن اشاره کرد و گفت: تلاش می شود با ارائه خدمات مختلف، رضایت و جذب گردشگر، کسب درآمد و توسعه اقتصادی، با حفظ منابع طبیعی و رعایت مقررات محیط زیستی، بهترین بهره برداری از ظرفیت های گردشگری منطقه صورت گیرد. مهندس توکلی تأکید کرد: در اجرای این طرح هیچ درختی قطع نخواهد شد و تنها در صورت لزوم با تجهیزات لازم، جابجایی درخت صورت می گیرد.

 دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲

 روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور

اشتراک گذاری
پیوند ها