امروز : 4 اردیبهشت 1403

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در نکا

جمهوری اسلامی آخرین میخ را بر تابوت اسراییل خواهد زد/ ایران؛ جبهه چهارم مقاومت

کد خبر : 122679 26 فروردین 1402
پ

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تهدیدات جسته و گریخته رژیم صهیونیستی علیه ایران و همچنین حملات همزمان به اسراییل از سه جبهه (سوریه، لبنان، غزه)، اعلام کرد: اگر اسراییل دست از پا خطا کند، با موشک‌های نقطه‌زن ایران در جبهه چهارم مقاومت مواجه خواهد شد و جمهوری اسلامی آخرین میخ را بر تابوت اسراییل خواهد زد" ‎

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تهدیدات جسته و گریخته رژیم صهیونیستی علیه ایران و همچنین حملات همزمان به اسراییل از سه جبهه (سوریه، لبنان، غزه)، اعلام کرد: اگر اسراییل دست از پا خطا کند، با موشک‌های نقطه‌زن ایران در جبهه چهارم مقاومت مواجه خواهد شد و جمهوری اسلامی آخرین میخ را بر تابوت اسراییل خواهد زد"

همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در یکهزار نقطه از ایران اسلامی، ۶۰ شهر و بخش استان مازندران نیز همگام و همنوا با سایر استان‌های کشور، فریاد آزادی قدس شریف را سر دادند.

در شهرستان نکا، راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از مقابل سپاه (توپخانه سابق) تا مصلی امام خمینی (ره) این شهر آغاز شد.

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در اجتماع مردم نکا با اشاره به سیر تکاملی تاریخ و رسیدن به نقطه‌ای که عزت و آزادی جهانیان به ارزش‌های عاشورایی وابسته شده است، آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی به نفع مظلومان و ستمدیدگان در حال تغییر است را محصول مجاهدت‌هایی دانست که سر منشا آن از انقلاب اسلامی و عاشورا بوده است.

او با اشاره به بیاناتی از شهید مرتضی مطهری که در کتاب "حماسه حسینی" نیز به آن پرداخته شده است، عنوان کرد که از نظر این عالم مجاهد، باید "یزید" و "شمر" زمان خود را بشناسیم تا دچار اشتباه نشویم و بتوانیم مسیر حق را از باطل تشخیص دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با عنایت به اینکه عاشورا فقط یک روز و یک رویداد نبوده و یک مکتب و چراغ راه برای تمایز حق از باطل برای همه ادیان و در همه اعصار است، ادامه داد: امروز باید آن حوادث عبرت تاریخ شود تا به سرنوشت "عمر سعد"‌ها دچار نشویم و بدانیم که اکنون جمهوری اسلامی ایران محور و ستون همه آزادگان و احرار جهان است.

سلگی با بیان اینکه آنچه در فلسطین می‌گذرد تغییر موازنه قدرت از پدافندی به آفندی است، تصریح کرد: روزگاری فلسطینیان با سنگ از خود دفاع می‌کردند و امروز با موشک‌های مدرن مقابل دشمن متجاوز، می‌ایستند.

او با یادآوری اینکه اکنون به لطف خداوند متعال در حال تحقق وعده رهبر انقلاب مبنی بر فروپاشی زودهنگام رژیم صهیونیستی هستیم (اشاره به سخنرانی ۱۵ فروردین امسال که فرمودند: ما گفتیم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند، خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند)، تصریح کرد: اتحاد بین امت اسلامی با محوریت ایران و عربستان در حال شکل گیری است که نشان از هوشمندی و تدابیر داهیانه رهبر انقلاب اسلامی دارد که کشور‌ها به سمت صلح بروند.

عضو شورای تامین استان مازندران ادامه داد: انتظار ما از ملت‌های مسلمان این است که بر اساس آنچه رهبر انقلاب فرمودند؛ دفاع از مستضعفان را محور فعالیت خود قرار دهند و دولت‌های عرب نیز براساس خواستِ ملت‌های خود حرکت کنند.

او با اشاره به اینکه در روز‌های اخیر شاهد پیچیده‌ترین و هوشمندانه‌ترین تحولات در تاریخ خاورمیانه بودیم، افزود: محور مقاومت برای نخستین بار در یک زمان و از چند نقطه به رژیم صهیونیستی حمله کردند که این اقدام، اسرائیل و طرفداران آن را دچار بهت و حیرت کرده است چرا که حملات موشکی از سه جبهه یعنی سوریه، لبنان و غزه (یک جبهه مشترک) صورت گرفت.

سلگی ادامه داد: چند وجهی بودن حملات در این روز‌ها که علیه مواضع رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، و از سویی تظاهرات صد‌ها هزار نفری شهروندان اسراییلی علیه برنامه قضایی نتانیاهو و درگیری‌های داخلی در این سرزمین، نشان می‌دهد که سیستم‌های امنیتی اسراییل دیگر کارساز نیست و گرچه برای ایجاد امنیت به هر ترفندی دست می‌زند، اما شاهد رو به سقوط و نابودی رفتن این رژیم اشغالگر هستیم.

او که از وقایع درونی اسرائیل به نام "گسل‌های اجتماعی" یاد می‌کند، اظهار داشت: اسرائیل با طراحی اقداماتی علیه امنیت اجتماعی ایران با شعار "زن، زندگی، آزادی" به کارفرمایی منافقین سعی کرد تا با ایجاد این جنبش‌ها اتحاد در ملت ایران را از بین ببرد.

معاون سیاسی استاندار مازندران ادامه داد: جوانان ما بدانند که تمام فعالیت‌های اسرائیل و منافقان برای از بین بردن اتحاد و استقلال جمهوری اسلامی ایران است و تمام هراس آن‌ها از قدرت "ایرانِ اسلامیِ مستقل" است چنانچه در دوران ریاست جمهوری دکتر محمد مصدق دیدیم که او به دنبال استقلال کشور بود، ولی این دولت را سرنگون کردند. (ملی شدن صنعت نفت و ...)

سلگی با بیان اینکه یمن و عربستان در آستانه صلح قرار دارند و "تنگه باب المندب" - که اسراییل از این طریق ارتزاق می‌کرد و به دنبال منافع خودش بود - از بین خواهد رفت، افزود: عرصه بیش از هر زمانی دیگری بر اسراییل تنگ شده است و روزنامه ای، چون"هاآرتس" که توسط سردمداران این رژیم هدایت می‌شود به اوضاع بی سابقه بحرانی در این رژیم اذعان داشتند.

او ادامه داد: حتی سناتور‌های آمریکایی نیز رسماً اعلام کردند که ما دیگر نباید در اسراییل سرمایه‌گذاری کنیم و این کشور فرو خواهد نشست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به ترس و وحشت در اسرائیلی‌ها که تاکنون ۳۰ درصد آن‌ها (عبری ها) در پی اوضاع بحرانی به کشور‌های اروپایی گریخته اند، گفت: با گسترش آشوب‌ها و ادامه فرار اسرائیلی ها، به زودی فلسطینی‌ها (عرب ها) ۷۰ درصد جمعیت در سرزمین مقدس را خواهند داشت و به زودی آمریکا نیز محوریت خود را در اسراییل و جهان از دست خواهد داد.

سلگی با اشاره به تهدید‌های جسته و گریخته رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: "امروز به آن‌ها هشدار میدهیم؛ اگر بنا باشد دست از پا خطا کنند نقطه چهارم از جبهه مقاومت، موشک‌های نقطه‌زن جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و توسط جمهوری اسلامی ایران آخرین میخ بر تابوت اسراییل زده خواهد شد".

او با بیان اینکه به لطف خداوند متعال، خون پاک احمد متوسلیان و حاج قاسم سلیمانی طوفانی به پا خواهد کرد، اظهار داشت: تاریخ در شرایط خاصی قرار گرفت؛ شهیدان امانت بزرگی را بر دوش ما گذاشتند و همه آحاد مردم و مسوولان و خادمان باید بار امانت و عَلَمی که از شهیدان تشنه لب و دست بسته کربلای چهار که زنده زنده دفن شدند تا دست‌های بریده حضرت عباس (ع)، و گریه‌های حضرت رقیه در خرابه شام و جسم "إرباً إربا" حاج قاسم، به دست ما رسیده است را بر سینه نگه داریم.

سلگی در پایان گفت: به لطف خدا در این پیچ تاریخی که جمهوری اسلامی مسیر رسیدن به حکومت صالحان را هموار کرده است، به برکت خون شهدا در جبهه مقاومت پیروز خواهیم شد و اسراییل با بی آبرویی تمام از صفحه تاریخ حذف می‌شود/ آوای خزر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس